  • 1. Data: 2010-07-12 20:58:37
    Temat: zostać działkowcem
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    Wiecie może jak zostać działkowcem ? Przeczytałem na stronie pzd że trzeba
    znaleźć sobie ogród ale gdzie takie są w w-wie i okolicach to nie wiem
    Kiedyś byłem gdzieś chyba koło piaseczna - bardzo urocze miejsce - chociaż było
    mało drzew i żar lał się z nieba
    Przypuszczam że nie jest łatwo znaleźć chętnego albo może koszty mogą być duże
    Za wszelkie info dziękuję

  • 2. Data: 2010-07-12 21:54:42
    Temat: Re: zostać działkowcem
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 22:58:37 +0200, "Ra" <t...@p...onet.pl> said:

    > Wiecie może jak zostać działkowcem ?

    Zastanów się czy na dłuższą metę to się będzie opłacać? W ostatnich
    latach władza samorządowa ma wielką chrapkę na tereny PZD w miastach, i
    są nieustanne podchody żeby PZD padło. Jak nie projekt ustawy, to
    trybunał konstytucyjny, i tak w kółko.
    Zastanów się czy nie będzie lepiej zainwestować we _własny_ grunt,
    kupić na przykład kawałek ziemi od ANR, i urządzić sobie działkę.

    > Przeczytałem na stronie pzd że trzeba
    > znaleźć sobie ogród ale gdzie takie są w w-wie i okolicach to nie wiem

    Chcesz być działkowcem i nie wiesz gdzie? To po co chcesz nim być?
    Dzwoń do okręgowego zarządu PZD, i tam zadawaj takie pytania. Się dowiesz.

    --
    DJ

  • 3. Data: 2010-07-12 22:07:02
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:47f6.000004d4.4c3b81fd@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Ra z adresu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > chociaż było mało drzew i żar lał się z nieba
    > Przypuszczam że nie jest łatwo znaleźć chętnego albo może koszty mogą

    Łatwo nie będzie, a może w ogłoszeniach w prasie coś znajdziesz. Tylko się
    nie zrażaj i przy niepowodzeniach nie idź czasem kupić sobie "działkę"
    gdzieś pod dyskoteką czy cuś :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 4. Data: 2010-07-12 23:07:54
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > latach władza samorządowa ma wielką chrapkę na tereny PZD w miastach, i
    > są nieustanne podchody żeby PZD padło. Jak nie projekt ustawy, to
    może być i pod w-wą byleby dało się sensownie dojechać bez samochodu w sensownym
    czasie

    > Zastanów się czy nie będzie lepiej zainwestować we _własny_ grunt,
    > kupić na przykład kawałek ziemi od ANR, i urządzić sobie działkę.

    od tego się zaczęło ale to jednak koszty chyba będą dużo większe, po drugie
    jak ktoś nie przebywa cały czas na działce to prawie pewne jest że co się da
    ukraść zostanie ukradzione. Trochę gościnnie po rodzinie mieliśmy taką działkę
    rolną ok 70km od w-wy to nawet cebulę kradli bo wbrew pozorom nie wszyscy
    rolnicy hodują własne warzywa

    > Chcesz być działkowcem i nie wiesz gdzie? To po co chcesz nim być?
    na stronach pzd nie widziałem spisu gdzie są takie tereny działkowe, interesują
    mnie raczej na płn od w-wy z dobrych dojazdem bo tak naprawdę myślałem o takiej
    działce dla mojej mamy, ja jestem raczej fanem zdrowej żywności jako konsument ;)

    > Dzwoń do okręgowego zarządu PZD, i tam zadawaj takie pytania. Się dowiesz.
    dzięki, na razie napisałem meila zobaczymy czy wogóle odpowiedzą, może moje
    wyobrażenie o takich instytucjach jest niepotrzebnie złe

  • 5. Data: 2010-07-14 05:59:19
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    W dniu 2010-07-12 22:58, Ra pisze:
> [...]
    > mało drzew i żar lał się z nieba
    > Przypuszczam że nie jest łatwo znaleźć chętnego albo może koszty mogą być duże

    Ogródki działkowe znajdują się np. w Ząbkach: przy ulicy Batorego
    (ciągną się aż do Macro w Ząbkach) i przy Piłsudskiego, która w W-wie
    przechodzi w Chełmżyńską.

    Pozdrawiam
    Bea

    P.S. Przychylam się do wcześniejszych opinii, że lepszy własny kawałek
    ziemi niż ogródek działkowy. Z wielu powodów.

  • 6. Data: 2010-07-14 06:02:52
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    W dniu 2010-07-13 01:07, Ra pisze:

> [...]
    > rolną ok 70km od w-wy to nawet cebulę kradli bo wbrew pozorom nie wszyscy

    Zapewniam cię, że z ogródków działkowych też kradną. Oczywiście nie
    wszędzie, tak jak nie wszędzie kradną z prywatnych posesji.

    Pozdrawiam
    Bea