  • 1. Data: 2010-07-12 19:37:27
    Temat: KLON SHIRASAWANUM AUREUM marnieje
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, może ktoś powiedzieć co zrobić by uratować KLONA SHIRASAWANUM AUREUM?
    Posadzony ok 3 miesiące temu.
    Ziemie bardzo przepuszczalna, z dużą ilością włókien kokosowych, lekko
    kwaśna.
    Ostatnio podlewany woda z nawozem do pelargoni - ale chyba to nie jest
    przyczyna bo inne klony rosna idealnie.

    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/P1
    020304.JPG
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/P1
    020303.JPG
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/P1
    020302.JPG

    Dzieki za wszelkie rady:)
    --
    uciu

  • 2. Data: 2010-07-16 06:35:32
    Temat: Re: KLON SHIRASAWANUM AUREUM marnieje
    Od: "B H" <b...@g...pl>

    uciu <g...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > kwaśna.
    > Ostatnio podlewany woda z nawozem do pelargoni - ale chyba to nie jest

    Marnieje bo są upały a wszelkie mutanty o złotych lisciach źle znoszą upały,
    zwłaszcza upały plus susza. Dalej go podlewaj i nie przejmuj się zbytnio -
    za rok znowu będzie ładny.

  • 3. Data: 2010-07-16 06:39:20
    Od: "B H" <b...@g...pl>

    uciu <g...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > kwaśna.
    > Ostatnio podlewany woda z nawozem do pelargoni - ale chyba to nie jest

    Teraz dopiero doczytałam więc jeszcze jedno - daj sobie spokój z tym nawozem
    do pelargonii albo z jakimkolwiek innym!! Lipiec to o wiele za późny czas na
    nawożenie, w dodatku w zasadzie nie powinno się nawozić roślin w roku w
    którym sie je sadzi gdyż to tylko przezkadza w rozwoju systemu korzeniowego
    który na tym etapie wzrostu jest najważniejszy.