  • 1. Data: 2010-07-12 18:27:13
    Temat: czym zakleić basen ogrodowy
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    Witam!

    Kupiłęm dzieciom dmuchany basen ogrodowy, żeby im w upały ulżyć.
    Niestety nasz don Kocurro koniecznie chciał zobaczyć, co jest w środku,
    no i oczywiście przedziurawił go pazurkiem. Dziurka ledwo widoczna, ale
    powietrze z jednego segmentu zeszło. Czy komuś z was udało się coś
    takiego skutecznie zakleić, a jeżeli tak. to jak i czym?
    Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się
    np. piłki plażowe i przezroczyste materace.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2010-07-12 20:53:58
    Temat: Re: czym zakleić basen ogrodowy
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-07-12 20:27:13 +0200, cyklista <c...@i...pl> said:

> [...]
    > Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się
    > np. piłki plażowe i przezroczyste materace.

    Raczej w/w robi się z PVC.
    Jeśli rzeczywiście masz PE, to masz spory problem, bo klejenie klejami
    dostępnymi na rynek konsumencki się nie uda.
    Jeśli PVC to możesz próbować łatkę z podobnej folii, i nakleić
    cyjanopanem, czy inną "kropelką". Ważne żeby nakleić poprawnie za
    pierwszym razem, bo potem zafundujesz z kleju strupa, który może nie
    być zbyt szczelny. Możesz potrenować najpierw na skrawkach folii.

    No i don Kocurro trzymać z dala od la Basen ;)

    --
    DJ

  • 3. Data: 2010-07-12 23:03:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skutecznie zakleić, a jeżeli tak. to jak i czym?
    > Basen jest wykonyny z grubej folii (chyba PE) takiej z której robi się np.

    Do kazdego prawie basenup/piłki plazowej it dodaja latke w zestawie/. Jak
    nie dali to idz do sklepu i za 3.50zł kupisz klej + latke ktora sutecznie
    załta basen.
    sprawdzone przetestowane

  • 4. Data: 2010-07-13 15:39:25
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 13.07.2010 01:03, Kris pisze:

    > Do kazdego prawie basenup/piłki plazowej it dodaja latke w zestawie/.
    > Jak nie dali to idz do sklepu i za 3.50zł kupisz klej + latke ktora
    > sutecznie załta basen.
    > sprawdzone przetestowane
    No właśnie. Ale ze mnie gapa...
    Zaglądam dzisiaj do pudełka, a tam jakiś "papierek" na dnie. Okazało
    się, że to właśnie łatka samoprzylepna.

    Dzięki za odp.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 5. Data: 2010-07-13 15:47:50
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 12.07.2010 22:53, DJ pisze:

    > Raczej w/w robi się z PVC.
    Jeśli tak, to pewnie tak jest i w moim przypadku.

> [...]
    > pierwszym razem, bo potem zafundujesz z kleju strupa, który może nie być
    > zbyt szczelny. Możesz potrenować najpierw na skrawkach folii.
    Znalazłem w opakowaniu łatkę. Myślałem najpierw, że to jakiś śmieć.

    > No i don Kocurro trzymać z dala od la Basen ;)

    A znasz na to jakiś skuteczny i mało drastyczny sposób? Nasz kot ma
    naturę "odkrywcy", nie przejmuje się specjalnie przeciwnościami losu i
    ceni sobie swobodę.