  • 1. Data: 2010-03-29 11:30:33
    Temat: kłamstwo
    Od: Arttap <d...@o...pl>

    Witam nazywam sie Sumka Mariusz i jestem bardzo ciekaw dlaczego
    wypisujecie na moj temat takie bzdury.Czy zdajecie sobie sprawe z tego
    ze to jest karalne.Ciekawy jestem dlaczego tez jeden z was sie wogole
    nie przedstawil a drugi znowu podal jakis fikcyjny adres e-
    mail(s...@w...pl).Jest takie powiedzenie ze ten sie nie myli co
    nic nie robi a pomylic sie jest rzecza ludzka.Tylko chcialbym
    zaznaczyc ze nigdy nie zostawilem klijenta na lodzie i jak trzeba
    uznac gwarancje to ja uznaje.Oskarzacie mnie ze nie mam pojecia o tym
    co robie i dopiero zaczynam zajmowac sie ogrodami i brukarstwem.Pragne
    zaznaczyc ze ladych pare lat przed zalozeniem wlasnej firmy pracowalem
    w jednej z wiekszych firm ogrodniczych w Warszawie.Kolejny zarzut to
    zamieszczanie nie moich zdjec na stronie.Czlowieku czy ty nie widzisz
    ze to photoshop i gotowy szablon strony a zdjecia moich realizacji sa
    na pozostalych stronach?Kolejna sprawa to czlowieku skoro cie
    oszukalem na pieniadze to dlaczego nie poszedles z tym na policje
    przeciez za takierzeczy co o mnie wypisujecie trafilbym do wiezienia.
    Chcialbym jeszcze zebyscie sie spodziewali ze ta sprawa trafi do
    sadu,gdyz jest to naruszenie dobr osobistych.

  • 2. Data: 2010-04-01 16:50:44
    Temat: Re: klamstwo
    Od: "Romeo_rk" <k...@o...pl>

    Calej tresci maila nie bede komentowac, bo nie znam tej firmy, ale:

    >Kolejny zarzut to
    > zamieszczanie nie moich zdjec na stronie.Czlowieku czy ty nie widzisz
    > ze to photoshop i gotowy szablon strony a zdjecia moich realizacji sa
    > na pozostalych stronach?

    Co to znaczy "ze to photoshop i gotowy szablon"? Sa zdjecia? Sa. Ktos je
    zrobil? Zrobil. Ma do nich prawa autorskie? Ma.
    A wiec zamieszczenie ich GDZIEKOLWIEK bez zgody autora jest zlamaniem praw
    autorskich, czyli zlamaniem prawa (wedlug polskiego prawa - kradziez
    wlasnosci intelektualnej)..
    No chyba ze sa to jakiues przykladowe zdjecia, dolaczane przez producenta
    oprogramowania razem z konkretnym programem i zakup licencji obejmuje
    równiez komercyjne wykorzystanie takich zdjec do dowolnych celów. Wtedy OK.
    pozdrawiam, Rafal