  • 11. Data: 2010-03-31 07:21:17
    Temat: Re: Czy zmyć spadź
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Michał Gut wrote:

    > trzeba być ostatnim debilem i idiotą a w dodatku totalnym frajerem zeby
    > miec jakikolwiek kontakt z firma amway, tudziez kupowac ich produkty.
    > absolutnie nie podawajcie im swoich danych
    >
    > sirapacz

    Panie Kut, Pan też oszukiwał sprzedając rozcieńczane koncentraty Amwaya?

  • 12. Data: 2010-03-31 10:14:26
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Michał Gut wrote:

    > trzeba być ostatnim debilem i idiotą a w dodatku totalnym frajerem
    > zeby miec jakikolwiek kontakt z firma amway, tudziez kupowac ich
    > produkty.

    niekoniecznie.
    ich system sprzedaży oraz wewnętrzny układ firmy a la sekta to jedno, a
    jakość produktów to drugie.
    pamiętam ich sztandarowy środek do przetykania rur - działa jak wulkan,
    rewelacja.

    moon

  • 13. Data: 2010-03-31 11:13:29
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > niekoniecznie.
    > ich system sprzedaży oraz wewnętrzny układ firmy a la sekta to jedno,
    racja

    > jakość produktów to drugie.
    > pamiętam ich sztandarowy środek do przetykania rur - działa jak wulkan,
    > rewelacja.

    też racja

    Ja tylko raz w życiu kupiłem gdzieś ich żel do mycia
    piekarników.
    Nigdy dotąd nie trafiłem jeszcze na tak skuteczny środek
    w tak wygodnej formie żelu. Rewelacja.

  • 14. Data: 2010-03-31 14:53:02
    Od: stclaus <s...@a...pl>

    W dniu 2010-03-30 16:51, stclaus pisze:
    > Witam,

    Witam ponownie

    No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)
    Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu
    pozytywnie. Pozostała jeszcze myjnia z ciepłą woda bo ręcznie ciepłą z
    "ludwikiem" też nie przeszło.

    Jutro zrobię fotki drzewa może coś poradzicie...

    stclaus

    Dzięki wszystkim za wypowiedzi/podpowiedzi/odpowiedzi

  • 15. Data: 2010-03-31 15:33:29
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/31/2010 10:53 AM, stclaus wrote:

    > No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)
    > Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu
    > pozytywnie. Pozostała jeszcze myjnia z ciepłą woda bo ręcznie ciepłą z
    > "ludwikiem" też nie przeszło.

    A Coca-cola?

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 16. Data: 2010-04-01 13:27:50
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    stclaus pisze:

    > No już doczytałem że na spadź to za wcześniej :)

    Skoro spadło to miałeś podstawy by spadzią to nazwać :-)

    > Karcherem ręcznie i myjnia z aktywną pianą nie przeszła testu

    A próbowałeś jakimś tłuszczem, np. olejem lub smarem ?

    Pozdrawiam, Barbara

  • 17. Data: 2010-04-09 13:46:36
    Od: stclaus <s...@a...pl>

    W dniu 2010-03-30 16:51, stclaus pisze:
    > Witam,

    Witam,

    Wszystkim dziękuję za pomoc. Zanim wybrałem się ponownie w miejsce w
    którym zabrudziłem samochód by zrobic zdjecia drzew to troszke czasu
    upłyneło (święta). W tym czasie deszcz zmył ponad połowę "tego czegoś"
    :)) Nie chcę pytać co dzisiejsze deszcze mają w sobie.

    W każdym razie dzięki

    stclaus