  • 1. Data: 2009-07-14 07:37:00
    Temat: Czym przykleić płytki elewacyjne na zewnątrz?
    Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>

    Mam płytki Roma Sahara i musze je dookoła domu przykleić i potem
    zaimpregnować. Czym to najlepiej zrobić. Klej stonemastera jest dość drogi
    wiec pomyślałem, że dobry będzie maipei elastyczny. Skoro nadaje się do
    marmuru to tym bardziej nic nie powinno się dziać przy płytkach betonowych a
    może się mylę? Jaki impregnat wybrać stonemastera czy moze inny?