eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzym zastąpić pęknięty odcinek stalowej rury wodociągowej? › Czym zastąpić pęknięty odcinek stalowej rury wodociągowej?
  • Data: 2014-07-06 15:39:29
    Temat: Czym zastąpić pęknięty odcinek stalowej rury wodociągowej?
    Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak już się pożaliłem pękła mi rura stalowa wodociągowa i muszę wymienić
    jeden odcinek.
    Wiem, że to sygnał na wymianę całej instalacji, ale na razie będę łatał
    interwencyjnie. Instalacja ma 25 lat.
    Co polecacie na wstawkę? Genova nie jest mi obca i robiłem już z tego
    materiału, ale podobno ma kiepską opinię. Zgrzewarki nie mam, ale w
    razie czego kupię albo pożyczę. Czy wybrać rury z wkładką aluminiową,
    czy jednorodne? Miedź i stal odpadają.
    Jacek