  • 1. Data: 2009-04-30 18:20:13
    Temat: Kostka - pytanie do speców
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Cześć Spece od Budownictwa,

    mam pytanie/prośbą o identyfikację. Bardzo podoba mi się kostka, którą
    upatrzyłem, niestety nie wiem co to jest, na pierwszy rzut oka wygląda to na
    produkcję, a nie na coś naturalnego, ale kompletnie się na tym nie znam.

    Może ktoś się spotkał z czymś takim? Może ktoś wie jaki to jest producent?

    http://yfrog.com/3q1002180j
    http://yfrog.com/3q1002179mj

    Byłbym wdzięczny za namiary.

    Pozdrawiam. R.

  • 2. Data: 2009-04-30 18:45:46
    Temat: Re: Kostka - pytanie do speców
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://yfrog.com/3q1002180j
    > http://yfrog.com/3q1002179mj

    W postaci płyt chodnikowych występuje toto pod nazwą "beton płukany".
    Możesz tez spróbować "sztuczny granit".

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-04-30 19:38:43
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > W postaci płyt chodnikowych występuje toto pod nazwą "beton płukany".
    > Możesz tez spróbować "sztuczny granit".
    >
    > Pzdr

    Ewentualnie "płukane lastriko"

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-04-30 19:58:00
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    R pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś się spotkał z czymś takim? Może ktoś wie jaki to jest producent?

    kostka uszlachetniania lub płukana
    w ofercie wiekszosci firm produkujacych kostkę
    od 60zł m2 w zwyż.

    Michał

  • 5. Data: 2009-05-01 07:01:34
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za informacje i pomoc.