  • 1. Data: 2009-07-22 08:08:54
    Temat: Decha nad otworem drzwiowym
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Mam otwor drzwiowy. Chcialbym w nim zamontowac oscieznice(zwykla, bez
    opasek).
    Nad otworem znajduje sie decha, trzeba ja przed montowaniem oscieznicy
    usunac?
    Jesli tak to jak dlugo otwor drzwiowy moze pozostac bez tej dechy. Nie
    wiem czy cos sie nie zawali :)

  • 2. Data: 2009-07-22 09:46:03
    Temat: Re: Decha nad otworem drzwiowym
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Marcin said the following on 22.07.2009 10:08:
    > Mam otwor drzwiowy. Chcialbym w nim zamontowac oscieznice(zwykla, bez
    > opasek).
    > Nad otworem znajduje sie decha, trzeba ja przed montowaniem oscieznicy
    > usunac?

    tak

    > Jesli tak to jak dlugo otwor drzwiowy moze pozostac bez tej dechy. Nie
    > wiem czy cos sie nie zawali :)

    Moze pozostac na zawzsze.
    Ta deche potrzebowal murarz ja murowal, aby mu cegly na leb nie spadly.
    S.