  • 1. Data: 2009-07-22 06:28:39
    Temat: Ocieplenie - pytanie o dodatkowe? prace
    Od: fifty <f...@o...pl>

    Witam, firma robiła mi ocieplenie, od początku mowa była o pomalowaniu
    obramowania okien (pasek białej farby szerokości 15 cm naokoło okien - na
    ścianie, nie wewnątrz), mówiliśmy o tym przed podpisaniem umowy, firma nie
    widziała problemu, nie było ze strony firmy nic o dodatkowej zapłacie za to. W
    umowie nie była uwzględniona ta obramówka - teraz nie wiem czemu, po prostu ja
    zapomniałem o tym. Po zakończeniu prac w kosztorysie wykonanie (praca+materiał)
    tej obramówki wyniosło 15 zł za metr bieżący. czy jest to normalna cena?
    (zachodniopomorskie).

  • 2. Data: 2009-07-22 12:46:41
    Temat: Re: Ocieplenie - pytanie o dodatkowe? prace
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    > tej obramówki wyniosło 15 zł za metr bieżący. czy jest to normalna cena?
    > (zachodniopomorskie).
    Nie wiem jak samo malowanie. Bonie dodatkowo wyklejane to według mojej
    wiedzy 20-25zł za mb.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-07-22 12:48:51
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "fifty" <f...@o...pl> wrote in message
    .
> [...]
    > (praca+materiał) tej obramówki wyniosło 15 zł za metr bieżący. czy jest to

    Nie wpisałeś do umowy teraz płać :-)
    Taka prawda

  • 4. Data: 2009-07-22 13:09:21
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM> wrote in message
    > Nie wiem jak samo malowanie. Bonie dodatkowo wyklejane to według mojej
    > wiedzy 20-25zł za mb.

    Tak to jest nieco pracochłonne i te kilka stówek trzeba dać za dodatkowe
    czynności. Po pierwsze właściwy tynk musi wyschnąć żeby dało sie taśmę
    malarską nakleić. W tym czasie rusztowanie jest zablokowane i nie można go
    przestawić. Zwykle ekipy nie mają aż tyle rusztowań. Ze 2-3 dniówki musisz
    im dopłacić.

  • 5. Data: 2009-07-22 16:18:02
    Od: fifty <f...@o...pl>

    kiki pisze:

    > Nie wpisałeś do umowy teraz płać :-)
    > Taka prawda

    ok, nie piszę że nie zapłacę, ale pytam się o cenę, czy malowanie za 15 zł za
    metr bieżący to dużo czy mało. (w sumie wyszło tego 150 metrów)

  • 6. Data: 2009-07-22 19:12:53
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "fifty" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    .
    > ok, nie piszę że nie zapłacę, ale pytam się o cenę, czy malowanie za 15 zł za
    > metr bieżący to dużo czy mało. (w sumie wyszło tego 150 metrów)

    Koszamrnie dużo. Malarz za m2 bierze te 5-10zł.

  • 7. Data: 2009-07-23 07:16:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > (praca+materiał) tej obramówki wyniosło 15 zł za metr bieżący. czy jest to

    Tak to jest jak zgadzasz się na jakieś rozliczenia kosztorysowe itp.,
    Z wykonawcami trzeba tak: pokazać dokładnie co jest do zrobienia, ustalić
    kolory szczegóły itp.
    Wykonawca powinien podać cene za całość robót(nie żadne metry, obmiary
    powykonawcze itp)
    Materiał kupujesz sam(chyba że wolisz przepłacac to zlecasz to wykonawcy)
    Robota skończona- odbiór prac i zapłata. I wtedy wykonawca nie ma pola do
    manewru ze należy się wiecej bo musiał gruntować bo sufit to drożej za
    malowanie, bo tu musiał rusztowanie rozstawiać, a tu przy kuciu to mu sie
    wiertarka popsuła taklie twarde sciany były. itp.
    Podejrzewam ze stałeś sie ofiara wykonawcy który dał dobrą cene na początek,
    nie dogadaliście szczegółów i teraz próbuje dorobić dodatkowymi pracami.
    Kij ma dwa końce. A 15zł za pomalowanie 0,15m kw powierzchni to cena
    faktycznie bardzo umowna;))
    to tak jakbys umówił się z jkafelkarzem na 25zł/mkw kafli a on póżniej
    doliczyłby Tobie za gruntowanie, fugowanie itp

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-07-23 13:00:45
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "fifty" <f...@o...pl> wrote in message
    .

    > ok, nie piszę że nie zapłacę, ale pytam się o cenę, czy malowanie za 15 zł
    > za metr bieżący to dużo czy mało. (w sumie wyszło tego 150 metrów)

    A styropian kleili ci na placki czy obwodowo ?

  • 9. Data: 2009-07-23 13:07:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > "fifty" <f...@o...pl> wrote in message
    .

    > A styropian kleili ci na placki czy obwodowo ?

    Na pewno na placki. Nie płać więc wcale im;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-07-23 14:54:59
    Od: fifty <f...@o...pl>

    kiki pisze:
    > "fifty" <f...@o...pl> wrote in message
    .

    > A styropian kleili ci na placki czy obwodowo ?

    Te obramówki nie są ze styropianu, to tylko sama farba (biała) wokół okna.