  • 591. Data: 2018-08-16 23:37:28
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 11:31, Kris pisze:

    > Znam osobe która dwa lata temu wysłała jakiemuś generałowi z Nigerii
    > łącznie ponad 40tys zł

    Ja natomiast znam osobę, która od kilkudziesięciu lat wysyła połowę
    swoich poborów (wcześniej połowę swojej wypłaty, a obecnie połowę swojej
    emerytury) jakiemuś podejrzanemu typowi z Torunia. Myślę, że zebrało się
    tego znacznie więcej niż 40 tys. zł. Jaka tu musi być przekonująca
    agitacja. Generał z Nigeryjczycy może się tylko uczyć :)

  • 592. Data: 2018-08-17 00:18:30
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 16 Aug 2018 23:37:28 +0200, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > swoich poborów (wcześniej połowę swojej wypłaty, a obecnie połowę swojej
    > emerytury) jakiemuś podejrzanemu typowi z Torunia. Myślę, że zebrało się

    Utrzymanie Maybacha przecież kosztuje, normalna rzecz.

    Mateusz

  • 593. Data: 2018-08-17 02:19:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie to czy utrzymanie super samochodu kosztuje kolo wentla lata. Poza tym pan Rydzyk
    okazal sie honorowy. Za POprzednikow nie dostal jakiejs kasy ktora mu sie nalezala.
    Oddal sprawe do sadu i sad kazal mu kase wyplacic z odsetkami. Zrezygnowal z odsetek.
    Poza tym w zasadzie tak jak wszyscy udzielajacy sie w temacie pazernosci tego pana
    nic nie wiem. Robi jakies wykorzystanie cieplej wody spod ziemi do ogrzewania. Jesli
    to prawda to robi dobra robote. To ze mu jacys ludzie przysylaja swoje pieniadze to
    sprawa pomiedzy nim a tymi ludzmi i ma byc pod kontrola panstwa czy nie stosuje jakis
    niedozwolonych prawem sztuczek. Dla POprzedniej wladzy byl jak zardzewialy bolec w
    dupie. Wladza majac swoje sady i prokuratorow nic mu nie byla w stanie zrobic. Rydzyk
    to spolszczona wersja " a u was murzynow bija" totalnej zlodziejskiej jelopozycji.

  • 594. Data: 2018-08-17 11:46:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Ale dinozaury są w starym wątku :)

    b.