  • 131. Data: 2015-07-16 04:14:33
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "EiNStEiN" napisał w wiadomości grup

    > No ale w domu masz dym z sąsiadowego grilla :-)

    który jest sygnałem, że impreza startuje i pora się ruszyć :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2015-07-16 07:55:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 15 lipca 2015 21:55:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Glodnemu chleb na mysli?

    Tradycyjnie adaś nie chwyta, a ni w lot, ani ze ściągawką :-)

  • 133. Data: 2015-07-16 07:56:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-07-15 o 18:03, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Wiesz no pewnie sie da, ale nie mam pojecia po co? :-)

    Żeby uzyskać na ścianie efekt bojowego maskowania terenowego :-)
    Myślę, ze w obu przypadkach metoda zadziała.

  • 134. Data: 2015-07-16 11:16:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >>> Nie. Po prostu znam ten typ. Możesz tak "dyskutować" do śmierci :-)

    > Nie wygląda.

    To idź do okulisty.

    Ps. Jakiś EOT Ci się nie udał :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 135. Data: 2015-07-16 11:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To idź do okulisty.

    Chadzam

    >Ps. Jakiś EOT Ci się nie udał :-)

    Udał

  • 136. Data: 2015-07-16 12:16:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Udał

    Rozumiem - masz potrzebę ostatniego zdania :-)
    OK. To sobie pisz ja już nie odpiszę i wyjdzie na Twoje :-)

    EOT

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 137. Data: 2015-07-16 14:04:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Rozumiem - masz potrzebę ostatniego zdania :-)

    Nie mam :P

  • 138. Data: 2015-07-16 16:24:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-16 o 07:56, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Żeby uzyskać na ścianie efekt bojowego maskowania terenowego :-)
    > Myślę, ze w obu przypadkach metoda zadziała.

    Efekt malowania poglebi wykonana lata wczesniej "struktura" :-p

    Pozdro.. TK

  • 139. Data: 2015-07-17 17:21:32
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 13-07-15 o 22:45, EiNStEiN pisze:

> [...]
    > trawy to akurat dla mnie rozrywka, odskocznia od codziennej pracy. Jak
    > przyjeżdżam to zawsze mam miejsce parkingowe w przeciwieństwie do bloku,
    > gdzie nieraz musiałem obkrążyć budynek wokół i a i tak ciężko było.
    > Mówimy o dzieciach, że się wyprowadzą, ale zawsze mają gdzie
    > przenocować, wnuki mają miejsce do zabaw itd.
    >
    > Pozdrawiam
    > PS. Denerwuje mnie jak w bloku słychać jak sąsiad oddaje mocz, nie
    > mówiąc już o dymie papierosowym, który wdziera się przez okna do
    > mieszkania, bo szanowni sąsiedzi właśnie palą na balkonach.
    Teoria.
    25 lat mieszkałem w "renomowanej" miejscowości pod Warszawą (Komorów).
    Dojazd koszmar.
    Sobota/niedziela grill u sąsiadów z prawej.
    Strzyżenie trawnika u sąsiadów z lewej i naprzeciwko.
    Z tylu u sąsiadów dzieciska drą japy (jak nie pada).
    Psy (po dwa na posesji) szczekają na okrągło.

    Teraz mieszkam w Warszawie. W samym centrum. W starej kamienicy. W
    oficynie. Cisza,spokój.Wszędzie blisko na piechotę albo rowerem.
    Mieszkanie ma 4m wysokości.Mury prawie 1,2 metra grubości.
    Do sklepów (dowolnych) 50-100metrów, do lekarza takoż, do parku 100
    metrów i mogę iść aż do Łazienek (5km).Stare Miasto 400 metrów.
    Dworzec Centralny 0.5km.Al.Ujazdowskie 0.5km.

    Już wiem gdzie lepiej.

  • 140. Data: 2015-07-17 21:15:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-07-15 o 20:18, Pete pisze:

    > Jesteś pewny, że za te części
    >>

    > U mnie nie ma jak policzyć części wspólnych, bo nie są oddzielnie
    > opomiarowane.
    > Więc rozliczenie to koszt ogólny zużytego paliwa / ilość GJ z liczników
    > mieszkańców.
    >
    > Jak ktoś zużyje 0 GJ, to zapłaci 0 PLN

    to kto płaci za części wspólne? bo z tego co pamiętam w mieszkaniu
    opłata za ogrzewanie części wspólnych była wliczana w czynsz, mimo że
    miałem podzielniki (ale takie gówniane, odparowywały czynnik, więc przy
    zakręconych kalafiorach też potrafiły coś nabić...)
    chyba za darmo wam klatki schodowej nie grzeją?
    Jak mieszkałem w bloku, bez dzieci to kalafiorów zdarzało się całą zimę
    nie odkręcać - bo blok (wielka płyta) ocieplony, ogromny ogrzewany
    korytarz i piwnica (!) - mieszkałem na parterze

    Łukasz