  • 281. Data: 2015-07-22 15:27:06
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:cd5df91f-d05a-4eff-8398-a9eff94c85f9@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 22 lipca 2015 15:13:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    >placa
    >podatkow - tak napisales :D To masz linka z dowodem, ze w samym moim
    >miasteczku
    >50 tys mieszkancow jest prawie 40 milionerow, ktorzy podatek od osiaganych
    >dochodow (dochodow - to tez sobie zapamietaj, nie od przychodow) placa
    >normalnie. W skali kraju to bedzie kilka (nascie?) tysiecy osob. Rozumiem,
    >ze wszyscy sa glupsi od ciebie, bo ty podatku nie placi...lbys, gdybys tyle
    >zarabial, bo przeciez wiesz jak :D

    >To co - szach mat, czy moze sie jakos usprawiedliwisz pokretnie?

    Matołku, każde trzy bańki zainwestowane obniża ów przychód.
    W szachy - jaki o inne rozrywki intelektualne - to ty jesteś dupa wołowa :-)

    Wracaj do googli i szukaj innych "argumentów" - he he he.

  • 282. Data: 2015-07-22 15:30:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 22 lipca 2015 15:18:57 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jakiego serwisowania stary :-) Pierwszy serwis po roku bedzie kosztowal
    >700 pln. Faktycznie odbija sobie wszystko uuuuuuuu :D

    Okurde faktycznie - lepiej żeby się koncerny motoryzacyjne o tym nie
    dowiedziały, jak przeczytają to podniosą ceny aut w salonach, weź scanceluj
    tego swojego posta, szybko!

    Uwielbiam, jak się bijesz z rzeczywistością :-)

  • 283. Data: 2015-07-22 15:33:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 15:28:30 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Matołku, każde trzy bańki zainwestowane obniża ów przychód.

    Nadal podatek placisz jednak od zysku, nie od przychodu. No myslalem, ze
    wymyslisz cos lepszego - rozczarowalem sie. OK EOT, nie bede kopal lezacego.

    --
    Adam Sz.

  • 284. Data: 2015-07-22 15:36:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 15:31:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Okurde faktycznie - lepiej żeby się koncerny motoryzacyjne o tym nie
    > dowiedziały, jak przeczytają to podniosą ceny aut w salonach, weź scanceluj
    > tego swojego posta, szybko!

    O hurrr durrr, powinienem kupic starego rzecha, a nie nowe auto z salonu!
    Masz racje - glupi jestem, nastepnym razem golfa II po tuningu bede szukal
    na allegro :D

    --
    Adam Sz.

  • 285. Data: 2015-07-22 15:39:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Masz jakiś zakaz korzystania z Googla że nie możesz sprawdzić w których
    europejskich państwach nie ma jeszcze podatku katastralnego i jakie są stawki w
    krajach w których jest?

    znasz się na tym podatku tak samo jak na samochodowym OC. Czyli w ogóle.
    Wskażesz ustawę wprowadzającą kataster w Polsce?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 286. Data: 2015-07-22 15:46:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-22 o 15:36, Adam Sz. pisze:

    > O hurrr durrr, powinienem kupic starego rzecha, a nie nowe auto z salonu!
    > Masz racje - glupi jestem, nastepnym razem golfa II po tuningu bede szukal

    Jeszcze zatesknisz za Golfem II :-)

    Pozdro.. TK

  • 287. Data: 2015-07-22 15:55:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Nie przekonałeś mnie. Wydaje mi się że jeśli jest temat kierowany
    > bezpośrednio do mnie to ktoś chce mnie przekonać do swoich racji.

    Ja nikogo nie próbuję przekonać sprowadzam jedynie rozmowę do jakiegoś
    wspólnego mianownika - a więc jak dom 150m2 to porównujmy z mieszkaniem też
    150m2. Jak dom z ogrodem to do mieszkania doliczamy ogródek działkowy, jak
    dom z garażem to do mieszkania doliczamy garaż lub miejsce postojowe w
    piwnicy itd.

    > Nie ja tych co mają domy tylko mający domy mnie
    > mieszkającego w zabytkowej kamienicy i płacącego za 78m2 mieszkania i ze
    > 20m2 pomieszczenia w piwnicy gołego czyszu 398 złotych miesięcznie.

    Ale teza z którą dyskutuję (i nie tylko ja) nie brzmiała czy wynajem jest
    tańszy od budowy tylko czy dom jest tańszy od mieszkania w zakupie/budowie i
    utrzymaniu.

    > Kamienica prywatna. Mieszkam od dwudziestu pięciu lat na umowie najmu. W
    > sytuacji niejasnej mam pełną ochronę państwa ujętą w przepisach o ochronie
    > lokatorów.

    Prędzej zniosą te komunistyczne przepisy niż wprowadzą podatek katastralny
    więc ja bym się tak nie przyzwyczajał :-)
    Dojdziemy kiedyś w Polsce do tego że prawo własności będzie "święte" i
    będzie dotyczyło także właścicieli kamienic.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 288. Data: 2015-07-22 16:28:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >O hurrr durrr, powinienem kupic starego rzecha, a nie nowe auto z salonu!
    >Masz racje - glupi jestem, nastepnym razem golfa II po tuningu bede szukal
    >na allegro :D

    Z wyobraźni też pała ci się należy. Tak wiem, adaś na 100% nie będzie miał
    żadnych kolizji bo jeździ najlepiej na świecie oraz potrafi siłą woli
    wpływać na innych uczestników dróg. Oraz grad. Ale weź pod uwagę, że
    statystycznie komuś się jednak coś przydarzy i ASO będzie zadowolone.

  • 289. Data: 2015-07-22 16:32:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Nadal podatek placisz jednak od zysku, nie od przychodu.

    Jak jesteś końska dupa, to płacisz podatek przed inwestycją, a opodatkowana
    kwota nie zalicza się w twoje milionerstwo.

    >OK EOT, nie bede kopal lezacego.

    Byłoby ci trudno, chociaż w kostkę dasz radę się kopnąć.

  • 290. Data: 2015-07-22 16:53:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lipca 2015 16:28:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    > wpływać na innych uczestników dróg. Oraz grad. Ale weź pod uwagę, że
    > statystycznie komuś się jednak coś przydarzy i ASO będzie zadowolone.

    Ale nawet gdyby to zapłaci ubezpieczyciel nie Adaś. Może i szmelcwagen odbije wtedy
    zniżki ale nie Adama kosztem. Kolejny raz zaczynasz mącić i robić. założenia z dupy
    wzięte. Zastanawia mnie skąd się takie zakompleksione i przemądrzałe typy biorą.