  • 431. Data: 2015-08-11 17:13:48
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 17:10:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ja bym się brzydził wejśc do bajora o tak malej pojemności w którym czystośc wody
    nie jest monitorowana i nie ma żadnej gwarancji że kumuś się nie będzie chciało wyjśc
    żeby się odlać po piwku.

    Mam zestaw i mam zamiar monitorowac: PH, poziom chloru. Oprocz tego jest
    chemia do zwalczania glonow i ciagla filtracja. Woda w basenie ogrodowym
    moze byc krystalicznie czysta przez caly sezon. Wiem, bo mam wielu znajomych
    z basenami.

    Co do odlewania sie do basenu - nie mam pytan, na szczescie nie mam takich
    znajomych :D Odlac sie mozna byle gdzie na pol hektara ogrodu z dziesiatkami
    drzew, a nie w basenie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 432. Data: 2015-08-11 18:06:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Malinowski nie sikaj do basenu. Ale wszyscy sikają. Ale nie z trampoliny.

  • 433. Data: 2015-08-11 20:09:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 18:06:37 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Malinowski nie sikaj do basenu. Ale wszyscy sikają. Ale nie z trampoliny.

    W publicznym tak - bo publiczny to niczyj :) Do swojego sie nie sika!
    Zupelnie jak w zyciu i polityce :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 434. Data: 2015-08-11 20:33:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wytłumacz to komuś co 5 piw wypił i wlazł do bajora.

  • 435. Data: 2015-08-11 20:37:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 20:33:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wytłumacz to komuś co 5 piw wypił i wlazł do bajora.

    Czlowiek ktory ma minimum kultury nawet po 10-ciu browcach nie naleje do
    malego basenu, w ktorym sie wlasnie kapie :) Nie mam znajomych, ktorzy lubia
    sie kapac we wlasnych szczynach :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 436. Data: 2015-08-11 21:21:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak Ci się tylko wydaje. Na bank Ci naszczają. Osrane dupy, kutasy i cipy będą sobie
    myli przed wejściem do bajora? Łykniesz takiej wody to prawie jak byś kumplowi laskę
    z połykiem zrobił. Niedawno przez trzy miesiące chodziłem na basen. Przed wejściem
    obligatoryjne mycie mydłem pod prysznicem. Ale to prawie prywatny basen bo wojskowy i
    stosowna informacja wisi wypisana. I nie ma że boli. Raz jeden chciał przemknąć bez
    mycia to dostał informację ze wyskakuje z kąpielówek i się myje albo wraca skąd
    przyszedł.

  • 437. Data: 2015-08-11 21:24:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 21:21:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tak Ci się tylko wydaje. Na bank Ci naszczają. Osrane dupy, kutasy i cipy będą
    sobie myli przed wejściem do bajora?

    Wspolczuje znajomych :))
    A wlasciwie to wspolczuje, bo chyba z takim nastawieniem i ogolnym obrazem
    siebie jaki przedstawiasz - to ich po prostu nie masz. Dlatego irytuja Cie
    te informacje o wspolnych grillach, piwkowaniu i basenowaniu - bo nie masz
    z kim i gdzie? ;) Spoko, wygadaj sie, ghoscik strzeli Ci na koniec belkotliwa
    pseudo-analize psychologiczna :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 438. Data: 2015-08-11 21:39:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 21:21:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Tak Ci się tylko wydaje. Na bank Ci naszczają. Osrane dupy, kutasy i cipy będą
    sobie myli przed wejściem do bajora?

    to sie nazywa zespół obsesyjno-kompulsyjny i jest w zasadzie wyleczalny :-)

    b.

  • 439. Data: 2015-08-11 21:48:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2015 21:40:00 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > to sie nazywa zespół obsesyjno-kompulsyjny i jest w zasadzie wyleczalny :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=EpQjG_HT6vg

    Nad morze tez pewnie nie jezdzi ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 440. Data: 2015-08-11 22:13:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz takich znajomych że gumowe majtki założą. Ty się martw żebyś wody nie spuszczał
    bo jakiś wesołek pawia puści. Super wodę będziesz miał w bajorze, taką z wydzielinami
    różnymi. Na dodatek jeszcze nie masz uzdatniania wody bo dopiero zabierasz się do
    instalacji, czyli jeszcze nie kupiłeś.