  • 61. Data: 2015-07-14 11:51:42
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mo2lp7$qj8$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-07-14 o 11:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Co kto lubi. :-)
    >Szczerze to jak wylazlem po trzech godzinach to nie mialem ochoty na
    >zwiedzanie juz niczego wiecej gdyby taka opcja byla. Mimo to warto wejsc,
    >posluchac o dawnych zwyczajach i technologii. Te prosta teze mozna
    >przelozyc na zwiedzanie w ogole.

    Żartowałem, nie byłem w Malborku :-)

    Dla twardzieli polecam Luwr, obejrzeć w całości za jednym podejściem:-)

  • 62. Data: 2015-07-14 11:52:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zależy od modelu wypoczynku. Jeden jedzie do hotelu na południu i ma jeden cel.
    Najebać się na sztywno codzienie bo opłacił opcję ful z nie limitowaną gorzałą. Co
    jak co ale gorzała nie może się zmarnować jak darmowa. Spokojnie taki wczasowicz może
    nigdzie nie jechać-lecieć. Dwie trzy skrzynki wódki, łózko, wanna z letnią wodą i
    miska na rzygi. Wakacje bez ruszania się z domu. Dwa razy byłem na takich wczasach. I
    kurwa nigsy więceej.

  • 63. Data: 2015-07-14 12:01:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-14 o 11:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Żartowałem, nie byłem w Malborku :-)
    >
    > Dla twardzieli polecam Luwr, obejrzeć w całości za jednym podejściem:-)

    Nie chce zeby to zabrzmialo zlosliwie, ale podejrzewam, ze Adam Paryz w
    jeden dzien zwiedzil. Wieza eiffla, piramida Luwru, Katedra Notre Dame,
    Luk Triumfalny i po zawodach. :-)

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2015-07-14 12:18:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie zamierzam nikomu wmawiać, że musi podróżować, po prostu adaś
    > zadeklarował, że lubi wobec tego próbuje mu pokazać, że bez domu byłoby
    > łatwiej.

    Bez domu i mieszkania.

    Bo bez domu a z mieszkaniem byłoby _trudniej_ bo koszt mieszkania o podobnym
    standardzie i powierzchni byłby _wyższy_ (zarówno koszt początkowy jak i
    utrzymanie).

    > BTW wielu nie podróżuje dopóki nie zacznie ten pierwszy raz (zwłaszcza bez
    > biura podróży), potem się bardziej chce :-)

    Prawda.

    Ja bym jeszcze dopisał że wielu mimo, że co roku wydają kupę kasy na wakacje
    z biurem podróży to nie podróżuje wcale. Bo transfer z domu do hotelu i
    leżenie 2-3 tygodnie na leżaku przy basenie a później transfer powrotny to w
    moim rozumieniu nie jest podróżowanie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 65. Data: 2015-07-14 12:21:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Bo bez domu a z mieszkaniem byłoby _trudniej_ bo koszt mieszkania o
    >podobnym standardzie i powierzchni byłby _wyższy_ (zarówno koszt początkowy

    Mam odmienne wrażenie. W mieszkaniu masz sporo kosztów wspólnych, w domu
    wszystko bierzesz na klatę. Swoja klatę.

  • 66. Data: 2015-07-14 12:22:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >jeden dzien zwiedzil. Wieza eiffla, piramida Luwru, Katedra Notre Dame, Luk

    No jeszcze ten kościół na wzgórzu o odpowiedniej porze dnia.

  • 67. Data: 2015-07-14 12:26:21
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-07-14 o 12:21, Ghost pisze:
    > Mam odmienne wrażenie. W mieszkaniu masz sporo kosztów wspólnych, w domu
    > wszystko bierzesz na klatę. Swoja klatę.

    Tak, które to masz ładnie wliczone w czynsz, opłaty remontowe itp. W
    domu go nie masz. Do tego nie ma czegoś takiego jak część wspólna, która
    jest traktowana jak niczyja, czyli można ją niszczyć, brudzić i co tylko
    (bo taka jest mentalność przeciętnego polskiego blokersa).
    A w domu owszem bierzesz na klatę, ale dbasz o to na co dzień sam, a
    naprawy też możesz zrobić sam często i nie wynajmować ekipy znajomego
    królika za 3 razy taką cenę, jak to zazwyczaj robi spółdzielnia/wspólnota.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 68. Data: 2015-07-14 12:29:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 11:36:51 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zeby nie popadac w megalomanie to powiem tylko, ze zamek w Malborku
    > zwiedza sie trzy godziny. Ale rozumiem, ze mozna tez zobaczyc z
    > zewnatrz. :-)

    Wszystko zobaczylem od srodka, na spokojnie. To wszystko jest "w ciagu" pieszym,
    z jednej atrakcji idziesz do drugiej. Co konkretnie chcialbys zwiedzac 3h w
    np. takim Koloseum? Zanudzilbys sie :-) Od 8 - 21 masz 13h - to szmat czasu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2015-07-14 12:31:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 12:01:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie chce zeby to zabrzmialo zlosliwie, ale podejrzewam, ze Adam Paryz w
    > jeden dzien zwiedzil. Wieza eiffla, piramida Luwru, Katedra Notre Dame,
    > Luk Triumfalny i po zawodach. :-)

    Nie bylem w Paryzu i nie wybieram sie - za duzo syfu i muzulmanow, ogolnie
    francja jakos mnie nie kreci - bylem raz na nartach i wystarczy :) Kulinarnie
    tez nie moje gusta.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2015-07-14 13:24:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-14 o 12:31, Adam Sz. pisze:

    > Nie bylem w Paryzu i nie wybieram sie - za duzo syfu i muzulmanow, ogolnie
    > francja jakos mnie nie kreci - bylem raz na nartach i wystarczy :) Kulinarnie
    > tez nie moje gusta.

    Oj to jest wiesz... Byc, zobaczyc i tyle. Chyba czysciej jak w
    Barcelonie i Rzymie.
    Nie bylem, ale corka zachwycona jest okolicznym Disneylandem. Ja od
    rollercoasterow wole kajak i Mazury. Prawde mowiac tu wypoczywa mi sie
    najlepiej. Cala reszta to ciekawostki.

    Pozdro.. TK