  • 1. Data: 2011-05-19 14:11:40
    Temat: Do Mirzana - pilne.[OT]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Sorry, że tu.
    Mirzanku, przypomnij mi, co to za pomidorki Bella Marguerita, tj czym się
    charakteryzują. Bo własnie sadzę pod folię wszystko, w tym to, co mam od
    Ciebie, więc pilnie potrzebuję przypomnienia oczekiwanej wysokości krzaka
    przynajmniej (karłowe czy wysokie) - muszę rozplanowac rozmieszczenie :-)
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 2. Data: 2011-05-19 17:48:43
    Temat: Re: Do Mirzana - pilne.[OT]
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    > przynajmniej (karłowe czy wysokie) - muszę rozplanowac rozmieszczenie :-)

    Wysokie,gałązkowe,owoce niewielkie,ja jajko liliputki.Podobne,trochę różnią się
    San Paulo i San Mazzo.A truskawkowe już kwitną,pod folią.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 3. Data: 2011-05-19 18:11:16
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    ja jajko liliputki.
    No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.
    :-)))
    Pozdrawiam uważnie
    skryba

  • 4. Data: 2011-05-19 19:18:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 19:48:43 +0200, mirzan napisał(a):

    > Wysokie,gałązkowe,owoce niewielkie,ja jajko liliputki.Podobne,trochę różnią się
    > San Paulo i San Mazzo.A truskawkowe już kwitną,pod folią.
    > Pozdrawiam.mirzan

    Dzięki :-)

  • 5. Data: 2011-05-19 19:25:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 20:11:16 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ja jajko liliputki.

    Widziałeś kiedy jajko kury liliputki? Nie? No to się nie mądrz :-)

    > No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.
    > :-)))
    > Pozdrawiam uważnie
    > skryba

    Głodnemu to zawsze... jajka na myśli ;-)

  • 6. Data: 2011-05-19 19:31:11
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > ja jajko liliputki.

    > No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.

    Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
    Pozdrawiam leniwie.mirzan

  • 7. Data: 2011-05-19 19:32:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 21:31:11 +0200, mirzan napisał(a):

    > Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
    > Pozdrawiam leniwie.mirzan

    Tyranozaur!
    ;-)

  • 8. Data: 2011-05-19 20:17:26
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Widziałeś kiedy jajko kury liliputki?

    > Nie?

    Dlaczego odpowiadasz za mnie? Skoro pytasz to poczekaj grzecznie na
    odpowiedź. Jaja liliputek widziałem już wtedy, kiedy Ty jeszcze na chleb
    mówiłas "beb" a na muchy "ptapty".

    > No to się nie mądrz :-)

    Powiedz to do lustra.

  • 9. Data: 2011-05-19 20:19:39
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
    > Pozdrawiam leniwie.mirzan

    Mam tak samo. Bliźniaczki - cy cuś?
    Pozdrawiam tyrańsko
    skryba

  • 10. Data: 2011-05-19 20:46:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2011 22:17:26 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Dlaczego odpowiadasz za mnie? Skoro pytasz to poczekaj grzecznie na
    > odpowiedź. Jaja liliputek widziałem już wtedy, kiedy Ty jeszcze na chleb
    > mówiłas "beb" a na muchy "ptapty".

    Miłe 3-)

    > Powiedz to do lustra.

    Miłe 3-)