    From: "sadyl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Do osób dotkniętych powodzią lub zalaniem
    Date: Thu, 17 Jun 2010 02:06:46 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Nie mieszkam na terenach na których wystąpiły powodzie i zalania - zatem nie
    wiem, jak wygląda przyznawanie doraźnych odszkodowań.
    Ale.. mam apel do osób, które biorą odszkodowania od Skarbu Państwa bądź od
    gminy: czytajcie, co podpisujecie.
    Niewykluczone, że część zalań dałoby się zaskarżyć przeciw Gminie lub Państwu -
    jako skutek np. zaniechania bądź wręcz działania na szkodę Obywateli.
    Nie jest wykluczone, że akceptacja przyznania pomocy zawiera klauzule zrzeczenia
    się roszczeń wobec np. gminy lub Państwa.
    Jeśli nie jesteście ubezpieczeni, to problemu nie ma.
    Jeśli natomiast jesteście ubepieczeni - to podpisując taką klauzule możecie nie
    dostac odszkodowania - jako osoby skutecznie zrzekające się roszczeń regresowych.

    Taka moja uwaga/rada...

    sadyl
    dobra-polisa.pomorskie.pl