  • 1. Data: 2010-06-17 00:06:46
    Temat: Do osób dotkniętych powodzią lub zalaniem
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl>

    Nie mieszkam na terenach na których wystąpiły powodzie i zalania - zatem nie
    wiem, jak wygląda przyznawanie doraźnych odszkodowań.
    Ale.. mam apel do osób, które biorą odszkodowania od Skarbu Państwa bądź od
    gminy: czytajcie, co podpisujecie.
    Niewykluczone, że część zalań dałoby się zaskarżyć przeciw Gminie lub Państwu -
    jako skutek np. zaniechania bądź wręcz działania na szkodę Obywateli.
    Nie jest wykluczone, że akceptacja przyznania pomocy zawiera klauzule zrzeczenia
    się roszczeń wobec np. gminy lub Państwa.
    Jeśli nie jesteście ubezpieczeni, to problemu nie ma.
    Jeśli natomiast jesteście ubepieczeni - to podpisując taką klauzule możecie nie
    dostac odszkodowania - jako osoby skutecznie zrzekające się roszczeń regresowych.

    Taka moja uwaga/rada...

    sadyl
    dobra-polisa.pomorskie.pl

  • 2. Data: 2010-06-17 06:23:23
    Temat: Re: Do osób dotkniętych powodzią lub zalaniem
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli natomiast jesteście ubepieczeni - to podpisując taką klauzule
    > możecie nie
    > dostac odszkodowania - jako osoby skutecznie zrzekające się roszczeń
    > regresowych.

    Ale przecież Tusk w TV mowil ze ci co sa ubezpieczeni zyskają podwójnie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2010-06-17 17:52:16
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale przecież Tusk w TV mowil ze ci co sa ubezpieczeni zyskają podwójnie.
    >
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info
    No on dużo mówił ale co z tego?

    Naszemu narodowi tyle już naobiecano, a jemu ciągle mało! ;)

  • 4. Data: 2010-06-18 06:30:19
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    > Naszemu narodowi tyle już naobiecano, a jemu ciągle mało! ;)

    Dlatego należy głosować na JKM! :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info