    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Do użytkowników podłogówek
    Date: Sat, 03 Oct 2009 21:17:03 +0200

    Witam
    W przeszłości miałem grzejnik ok 2kW na 20m kw powierzchni.
    Termometr na przeciwległej ścianie potrafił pokazać nawet 23 st C podczas grzania
    (zasilanie ok 80stC)
    Teraz na podłodze leżą mi alupexy,jeszcze nie pod jastrychem. W zasadzie ich moc
    powinna być
    zbliżona do owych 2kW, jak mówił instalator, ale grzeję sobie teraz ćwiczebnie,
    puszczam max 45stC,
    a ten sam termometr pokazuje lekko ponad 18 st i ani trochę więcej.A do mrozów
    przecież daleko..
    Pytanie:
    czy odczuwalny komfort cieplny (stopy) spowoduje to samo co poprzednio- czyli 24 st C
    na wysokości
    2m od podłogi, czy mam sie jednak niepokoić brakiem mocy?