  • Data: 2012-05-28 10:27:30
    Temat: Dobra farba do metalu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W najbliższych dniach musze pomalować troche profili metalowych. Jaka farbe
    podkładowa i nawiuerzchniowa polecacie.
    Czy jest może jeszcze w sprzedazy cos co kiedys nazywało sie "minia"
    Czerwona najczęściej była, był to podkład i było super. Maszyny rolnicze pomalowane
    ta "miną" w latach 90tych stoja na zewnatrz i rdzy na nich jak na lekarstwo. Cos mi
    się o uszy obiło że wycofali ta farbe bo nieekologiczna była. A terażniejsze
    wynalazki to jakiś szajs. Furtka którą pomalowałem podkładem i farba
    nawierzcniowa(chyba nobiles) w marcu 2010 roku jest juz do poprawki -rdza wyłazi.
    Teraz muszę pomalować kilkanaście słupków z profili stalowych i proszę o rade jakiej
    farby uzyc aby tak na 10 lata był chociaz spokój.
    Czy jest cos tak trwałego jak kiedys była "minia"?