  • 21. Data: 2011-05-04 20:10:55
    Temat: Re: Docieplanie szczytów i murłaty
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-04 02:39, kiki pisze:

    > Wełna ma dotykać CIASNO membrany, a nad membraną ma być wentylacja.
    > Wełna ma być lekko uciśnięta żeby sprężynowała ale nie za dużo.
    > Po to ma być uciśnieta żeby doszła w narożniki i zakamarki i aby nie
    > odstawała od membrany, bo będzie wiało.

    No to wszystko jasne. Pod membraną nie trzeba wentylować czyli styropian
    na elewacji ma dojść ściśle do podbitki (leżącej na krokwiach).

    No i znów pytanie - jak go tam wykończyć? Jeśli na styropianie zatopię
    siatkę w kleju to nie połączę tego z dachem.
    Nie chcę aby w szczelinę między styropianem a podbitką (no i krokwiami)
    właziły jakieś pasożyty.

    --
    M.