  • 341. Data: 2010-09-30 11:22:42
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca34724$1@news.home.net.pl...

    > W USA. A, przypominam, mowa była o kupowaniu pod budowę w Polsce.
    > [ciach]

    A ja mówię o porównywaniu inwestycji itp

    > Proszę bardzo, darowuję ci Księżyc.
    > [ciach]

    Dzięki, ale jesteś oszustem. Nie możesz dać czegoś, co już jest moją
    własnością.

    > Nadal kłamiesz.
    > [ciach]

    Tak, oczywiście masz rację. ;-)

    > Tak cię tłumacz, kłamczuszku.
    > [ciach]

    ehe

    > Czyli znowu nie na temat i bez sensu.

    Znowu wydawało Ci się, że zrozumiałeś o czym się dyskutuje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 342. Data: 2010-09-30 11:24:39
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > życiowych. Jestem w stanie się założyć, ze tu na grupie osoby, któe tak
    > dołujesz mogły by cię kupić 10 razy z całym twoim dorobkiem i majątkiem
    > życiowym.

    Tylko głupiec myśli, że o wartości człowieka świadczy jego stan majątku.

    > Mylisz się, bo nigdy nie miałeś do czynienia z osobami naprawdę bogatymi.

    Ja mam czasu. Dużo czasu.

  • 343. Data: 2010-09-30 12:08:08
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > To mój wątek. Ty się "wpierniczyłeś z buciorami".
    > Idź sobie!
    > :-)

    Nie zachowuj się jak przedszkolak "to moje wiaderecko, moje grabki, uciekaj
    z mojej piaskownicy" :D
    Podejmując dyskusję ze mną zaakceptowałeś moją obecność oraz moje wypowiedzi
    w tym wątku.
    Ja użyłem swojego przykładu jako przykład plusów mieszkania w mieście.
    Ty natomiast uruchomiłeś swoją "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" i
    zacząłeś mnie "ustawiać" i dyskredytować publicznie.
    Jednocześnie zmieniłeś temat dyskusji odbiegając całkowicie od tematyki
    grupy.
    Nie uważasz, że z Twojej strony to było przegięcie ?

    > Masz skrzywioną patologiczną wyobraźnię.

    Jezeli ktoś tutaj ma "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" to z całą
    pewnością to nie ja.

    > Przecież mam. A jak bym nie miał, to mam zdolność kredytową.

    Wróżki twierdzą, że nie masz kasy, ani zdolności kredytowych :)
    Zastanów się nad swoją wypowiedzią "Żałuję, że nie mam takiej rudery" co ona
    komunikuje :D

  • 344. Data: 2010-09-30 12:44:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > grupy.
    > Nie uważasz, że z Twojej strony to było przegięcie ?

    To Ty przeginasz. Przechwalasz się dzieckiem, które jest protezą Twoich
    niespełnionych ambicji.

    > Jezeli ktoś tutaj ma "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" to z całą
    > pewnością to nie ja.

    Wyobrazaj sobie.

    > Wróżki twierdzą, że nie masz kasy, ani zdolności kredytowych :)
    > Zastanów się nad swoją wypowiedzią "Żałuję, że nie mam takiej rudery" co
    > ona komunikuje :D

    Oczywiście. Takich ruder chciałbym nawet kilka. To świetna inwestycja.
    Dlatego jak masz, to biorę.

  • 345. Data: 2010-09-30 13:21:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > To Ty przeginasz. Przechwalasz się dzieckiem, które jest protezą Twoich
    > niespełnionych ambicji.

    Wobec tego żegnam, bo widzę, że na kulturę z Twojej strony raczej nie mogę
    liczyć.

    > Oczywiście. Takich ruder chciałbym nawet kilka. To świetna inwestycja.
    > Dlatego jak masz, to biorę.

    Jesteś śmieszny. W Twoich okolicach takich pustych ruder stoi cała masa i
    czekają aż ktoś je kupi i to za niewielkie pieniądze. Udajesz bogacza, a tak
    naprawdę to jesteś tylko bajkopisarzem z kompleksami :)

  • 346. Data: 2010-09-30 14:23:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Wobec tego żegnam, bo widzę, że na kulturę z Twojej strony raczej nie mogę
    > liczyć.

    Tak, obraź się za to że ktoś nie podziela Twojego zdania i nazwij go chamem,
    komuchem albo Żydem.
    :-)

    > Jesteś śmieszny. W Twoich okolicach takich pustych ruder stoi cała masa i
    > czekają aż ktoś je kupi i to za niewielkie pieniądze. Udajesz bogacza, a
    > tak naprawdę to jesteś tylko bajkopisarzem z kompleksami :)

    Daj linki, adresy.

  • 347. Data: 2010-09-30 17:00:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:56:28 +0200, M napisał(a):

    > Brak studiów to dzisiaj prawie analfabetyzm.

    To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 348. Data: 2010-09-30 17:13:03
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    75% studentów w Polsce nie znajduje pracy w zawodzie, który studiowali. Na
    zachodzie 45% dla porównania.

  • 349. Data: 2010-09-30 17:32:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Tak, obraź się za to że ktoś nie podziela Twojego zdania i nazwij go
    > chamem, komuchem albo Żydem.
    > :-)

    Ty nie podzielasz innego zdania tylko "wiesz lepiej", choć pierdzielisz
    głupoty i ubliżasz.
    Jak śmiesz w ogóle pisać o komś, kogo w ogóle nie znasz, że się chwali
    "dzieckiem, które jest protezą Twoich niespełnionych ambicji"
    Zachowujesz się jak skończony cham i masz prestensje, że Ci zwracam uwagę.
    Zastanów się nad swoim stosunkiem do ludzi i je zmień.

    > Daj linki, adresy.

    Za linki i adresy to firmy pośredniczące biorą ok. 2-3% wartości
    nieruchomości + VAT.
    Wybacz, ale za "damski ...." nie będę za Ciebie odwalał roboty, bo nie mam w
    tym żadnego interesu. I tak już sporo Ci napisałem i wystarczy tylko żebyś
    wsiadł w auto i pojeździł po okolicznych wioskach, a znajdziesz wiele takich
    domów i działek, które czekają na nowego właściciela.

  • 350. Data: 2010-09-30 17:36:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    Pewnie, że wstyd, bo po ukończeniu stówdiów są niewykwalifikowanymi
    pracownikami pracującymi w Niemczech i Wielkiej Brytanii.na zmywakach i
    budowach.