  • 1. Data: 2011-10-06 12:40:00
    Temat: Domek z jedną fazą - potencjalne koszta założenia instalacji 3 fazowej
    Od: Instalowanie <i...@g...com>

    Ostatnie pytanie odnośnie domku na Zakopańskiej, i znów pytanie o
    rady
    i podpowiedzi.

    Kupujemy pół bliżniaka. Jednak elektryka w domku jest rozwiązana co
    najmniej dziwnie. Jedna faza idzie do sąsiada, druga do nas.
    Chciałbym
    mieć "cywilizowaną" instalację 3 fazową. Czy muszę ponosić z tego
    tytułu (zmiana przyłącza?) koszta własne, czy też energetyka powinna
    zadziałać we własnym zakresie?

  • 2. Data: 2011-10-06 14:39:20
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Czegoś nie rozumiem.
    Bliźniak ma wspólne przyłacze, przynajmniej tak jest u nas.
    Skoro są 2 fazy, to chyba doprowadzone są 3, ale jedna nie wykorzystana.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-10-06 15:37:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Czegoś nie rozumiem.
    > Bliźniak ma wspólne przyłacze, przynajmniej tak jest u nas.
    > Skoro są 2 fazy, to chyba doprowadzone są 3, ale jedna nie
    > wykorzystana. Jacek

    stary dom moga być najróżniejsze cuda.

  • 4. Data: 2011-10-06 15:52:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2011 14:40, Instalowanie pisze:

    > Chciałbym
    > mieć "cywilizowaną" instalację 3 fazową.

    Pierwsze pytanie: w celu?

    > Czy muszę ponosić z tego
    > tytułu (zmiana przyłącza?) koszta własne, czy też energetyka powinna
    > zadziałać we własnym zakresie?

    Niby dlaczego ktoś miałby ci sponsorować nowe przyłącze?

  • 5. Data: 2011-10-06 17:26:36
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja wiem, czy taki stary? Budowa rozpoczęta w 1987.
    Chętnie bym spowodował, żeby moja szanowna małżonka rocznik 196x
    zmieniła się cudownie w rocznik 1987 ;-)
    Jacek

  • 6. Data: 2011-10-06 17:37:51
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Delikatnie troche durne porownanie, a co sadzisz o chlebie rocznik 1987?

    --
    ZZ@private