  • 1. Data: 2011-10-06 12:13:25
    Temat: Gdzie / jak we Wrocku znaleźć kogoś do prac remontowych / budowlanych - nie ekipa
    Od: Instalowanie <i...@g...com>

    Witam.

    We Wrocku mieszkamy od kilku lat (na wynajmowanym). Teraz kupiliśmy
    na
    Złotnikach dom do remontu. Jest sporo prac nad którymi chcielibyśmy
    mieć kontrolę (powoli remontować) a z drugiej stronych chcielibyśmy
    uniknąć (liczebnych, drogich, oficjalnych) ekip (i tak musimy wziąć
    ekipę do wymiany dachówki). Raczej byłbym zainteresowany znalezieniem
    pojedynczej osoby / osób do wykonania pojedynczych prac, takich jak:

    - położenie instalacji hydraulicznej: ogrzewanie, woda
    - wykucie w ścianach rowków na instalacje elektryczną według mojego
    planu
    - szlifowanie ścian / kładzenie gładzi
    - wykopanie kilku metrów kanalizacji (rów) od budynku do chodnika

    W miasteczku / wiosce gdzie kiedyś mieszkałem nie miałbym trudności w
    znalezieniu takich osób. We Wrocku nie znam raczej takich ludzi. Nie
    wiem gdzie uderzyć, gdzie pytać.

    Jeśli macie jakieś sprawdzone osoby, godne polecenia może moglibyście
    mi podesłać jakieś namiary: i...@g...com

    Z góry pięknie dziękuję

  • 2. Data: 2011-10-19 07:34:43
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Instalowanie" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

[...]

    1. Daj ogłoszenia w prasie lokalnej - to działa najlepiej na takim rynku
    2. Daj ogłoszenie w szukajfachowca.pl
    3. Rozklej ogłoszenia w okolicy z zastrzeżeniem że szukasz złotej rączki.

    To co ważne:
    Mimo chęci oszczedzania, zadbaj o to aby na przebudowy instalacji mieć
    wymagane prawem dokumenty. To dla Ciebie dupochron na wypadek jakiegoś
    nieszczęścia bo wtedy wszystkie ewentualne koszty i odpowiedzialność (także
    karna) spadnie tylko i wyłącznie na ciebie.
    --
    Jackare