  • 11. Data: 2014-11-12 09:35:59
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Przykladowy przelacznik po wifi, byc moze da sie znalezc taniej/lepiej
    http://www.ebay.com/itm/Lazy-Bone-IOS-WiFi-Smartphon
    e-cell-phone-controlled-wireless-relay-switch-/22124
    5493564

  • 12. Data: 2014-11-12 09:41:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Przykladowy przelacznik po wifi, byc moze da sie znalezc taniej/lepiej
    >http://www.ebay.com/itm/Lazy-Bone-IOS-WiFi-Smartpho
    ne-cell-phone-controlled-wireless-relay-switch-/2212
    45493564

    To samo taniej

    http://www.aliexpress.com/item/Smartphone-cell-phone
    -controlled-wireless-switch-Lazy-Bone-Android-Blueto
    oth/763305418.html

  • 13. Data: 2014-11-12 09:43:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >To samo taniej

    >http://www.aliexpress.com/item/Smartphone-cell-phon
    e-controlled-wireless-switch-Lazy-Bone-Android-Bluet

    Sorry toto nie ma gotowego wifi, wiec nie kupuj :-)

  • 14. Data: 2014-11-12 10:35:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 09:43, Ghost pisze:

    -controlled-wireless-switch-Lazy-Bone-Android-Blueto
    oth/763305418.html

    > Sorry toto nie ma gotowego wifi, wiec nie kupuj :-)

    Ale wiesz co..., to jest fajne, jednak wymaga przelaczania sie miedzy
    aplikacjami. Jedna do wlacznika i druga podglad kamery. Z tej
    perspektywy lepszym pomyslem wydaje sie rozwiazanie ToMasza z kamera
    obrotowa. Sygnal do silnika latwo "przerobicz" na otwieranie zamka furtki.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2014-11-12 10:37:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    /

    > Tylko leciutko przerobic zeby za dotknieciem przycisku w apce nie
    > przelaczal stanu, a zwieral obwod na pare sekund. Takie gotowe cos
    > wpinasz w elektromagnes, podlaczasz pod router i to wszystko :)

    Dzieki, fajne, ale dwie apki, no i chyba nie mam czasu na doktorat. :-)

    > PS. Maniek nie poznaje Cie ;)

    Potrzeba matka wynalasku. :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2014-11-12 12:45:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >lepszym pomyslem wydaje sie rozwiazanie ToMasza z kamera obrotowa. Sygnal
    >do silnika latwo "przerobicz" na otwieranie zamka furtki.

    Nie wymaga, oczywiście musiałbyś kupić ten droższy bo ma wifi.

    Zarówno kamerkę jak i przycisk masz w dwóch przeglądarkach, przeglądarki
    otwarte jednocześnie obok siebie (na tablecie się zmieszczą) i jazda.

  • 17. Data: 2014-11-12 14:25:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 12:45, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Zarówno kamerkę jak i przycisk masz w dwóch przeglądarkach, przeglądarki
    > otwarte jednocześnie obok siebie (na tablecie się zmieszczą) i jazda.

    Musze jeszcze sprawdzic jak mam z kablami do domofonu. Twoj sposob
    wydaje sie byc bardziej uniwersalny. Nie wymaga ciagniecia kabla od
    zamka gdzies tam, tylko montuje sie gdzie jest miejsce. Z przegladarka
    na telefonie bedzie ciut gorzej. Koncepcja juz w kazdym razie jest i do
    wiosny w myslach to zloze co bedzie dla mnie lepsze.

    Dzieki wszystkim za dyskusje.

    Pozdrawiam TK

  • 18. Data: 2014-11-12 14:43:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >bedzie ciut gorzej. Koncepcja juz w kazdym razie jest i do wiosny w myslach

    Wybadaj sobie do wiosny, czy wszędzie gdzie trzeba masz zasięg wifi.

  • 19. Data: 2014-11-12 15:02:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 14:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Wybadaj sobie do wiosny, czy wszędzie gdzie trzeba masz zasięg wifi.

    Wlasnie obawiam sie najbardziej o kamerke. Zawsze mozna dostawic drugi
    router, nawet mam jeden w szufladzie. Z drugiej strony kamerka na
    skretce moze bylaby lepsza? Tylko znowu ten kabel...

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2014-11-12 17:06:43
    Temat: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: Kris <k...@g...com>