  • 1. Data: 2014-11-11 15:24:57
    Temat: Okap część II
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Tak a propo dyskusji o okapach przypomniało mi się rozwiązanie które
    widziałem na Domo w programie " Candice wie wszystko" w niektórych
    jej realizacjach jak ma kuchnię pod oknem to daje okap wysuwany z blatu
    :) okap jest pomiędzy oknem a kuchnia i ciągnie defakto bokiem, widać
    filtr/siatkę jak w normalnych okapach.
    Cen nie ma ale że ona ma najczęściej napięty budżet to nie przypuszczam
    że byłby droższy od bory :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2014-11-11 15:31:15
    Temat: Re: Okap część II
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

> [...]
    > filtr/siatkę jak w normalnych okapach.
    > Cen nie ma ale że ona ma najczęściej napięty budżet to nie przypuszczam

    http://www.ceneo.pl/Okapy;017Blatowy_P3-216913.htm

    też chore ceny ale i tak znacząco tańsze :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-11-11 15:58:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 15:31:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I pomyśleć że rozwiązane jest zerżnięte ze stołów do spawania.

  • 4. Data: 2014-11-11 16:35:50
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Faktycznie. Ceny przystępne...:-).
    Okazuje się , że "mój" wątek o okapach vel wyciągach odsłania
    nieprzebrane wprost możliwości wyciągania (odkapywania) gotówki z
    klientów. Osobliwie wyciągi (odkapy) Gutmann. Jeszcze lepsze są chyba
    tylko firmy Lejzorek Rojtszwaniec....:-)))))).

    A tak serio to powinniśmy się wziąć w kupę (kupy nikt nie ruszy) i
    zacząć produkować inne podobnie zaawansowane sprzęty jak to np.
    mikroprocesorowo sterowana rączka do podcierania (z opcją superdeli dla
    Pań i całym ,z przeproszeniem, wachlarzem opcji), sterowany komputerowo
    otrząsaczek do końcówki dla Panów (też z opcjami i podgrzewaniem) jako
    opcja do pisuarów. Wyobrażacie sobie te kolejki do kabin w marketach ?
    Radość bierze i w ogóle.
    Ogólnie jest dobrze tylko stosunkowo słabo...;-).

  • 5. Data: 2014-11-11 16:42:41
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-11 15:31, masti pisze:

    > http://www.ceneo.pl/Okapy;017Blatowy_P3-216913.htm
    >
    > też chore ceny ale i tak znacząco tańsze :)

    Noo faktycznie, ale przynajmniej dziury w blacie nie ma :) tylko jest
    "kominek". A co do cen przypuszczam że w Kanadzie one są tańsze niż u nas.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2014-11-11 16:45:56
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > http://www.ceneo.pl/Okapy;017Blatowy_P3-216913.htm
    >
    > też chore ceny ale i tak znacząco tańsze :)
    Tak popatrzyłem to najtańszy za 7kzł ma wydajność 750m3, bora się chowa :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 7. Data: 2014-11-11 16:52:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-11 16:35, Dupek Żołędas pisze:
> [...]
    > klientów. Osobliwie wyciągi (odkapy) Gutmann. Jeszcze lepsze są chyba
    > tylko firmy Lejzorek Rojtszwaniec....:-)))))).
    Jak widać dla snobów z gotówką też się coś znajdzie :)

    > A tak serio to powinniśmy się wziąć w kupę (kupy nikt nie ruszy) i
    > zacząć produkować inne podobnie zaawansowane sprzęty jak to np.
    > mikroprocesorowo sterowana rączka do podcierania (z opcją superdeli dla
    Eee tam, okapy trzeba robić, filtry kupisz do tego giętarka żeby
    pozwijać obudowę, prowadnice z napędem, potem malowanie proszkowe,
    wentylator, sterownik z pilotem i gotowe :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2014-11-11 17:09:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 16:52:07 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    > pozwijać obudowę, prowadnice z napędem, potem malowanie proszkowe,
    > wentylator, sterownik z pilotem i gotowe :)

    Do całej produkcji wystarczy samochód którym od jednego podwykonawcy do drugiego
    będzie się detale woziło, żeby od ostatniego odebrać zapakowany w pudełko okap. Przy
    okapie za 100 złotych żeby się opłacało wszystko trzeba robić u siebie. Przy takim za
    10000 wartość dodana jest tak duża że można sobie pozwolić na zlecanie wszystkiego
    innym. Tak drogie okapy dedykowane są dla ludzi którzy je kupią i nigdy sami nie
    użyją bo mają kucharkę na etacie. Oni mogą nie wiedzieć że mają taki okap bo
    wyposażenie kuchni zlecili firmie i nie chciało im się czytać na rachunku co kupili.

  • 9. Data: 2014-11-11 17:40:39
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 11-11-14 16:52, janusz_k pisze:
> [...]
    > pozwijać obudowę, prowadnice z napędem, potem malowanie proszkowe,
    > wentylator, sterownik z pilotem i gotowe :)

    Tak. Moje myśli (ach to inżynierskie zboczenie) też już widziało
    siłowniczek , śrubę takąż, zamknięte łożyska liniowe, wałek i inne takie
    duperele od CNC tudzież pojemnościową klawiaturkę, sterowniczek maleńki
    i takie tam. z boku szfeczka ze słusznym , a cichym wentem.
    To co ?
    Robimy ? :-))).
    Przy moim stażu Faber i Gutmann wysiada :-).
    Firma może się nazywać...Schlechtmann...:-).

  • 10. Data: 2014-11-11 17:51:35
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 17:41:03 UTC+1 użytkownik Dupek Żołędas napisał:

> [...]
    > Robimy ? :-))).
    > Przy moim stażu Faber i Gutmann wysiada :-).
    > Firma może się nazywać...Schlechtmann...:-).

    Mechanizm nożycowy tańszy i mniej awaryjny.