  • 51. Data: 2014-11-12 22:36:11
    Temat: Re: Domofon i kamera oddzielnie - propozycje?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 22:23, Ghost pisze:

    > Wypada mieć kamerę IP, żeby w wielu miejscach moc mieć np. tablety i/lub
    > użyć telefonu.
    >
    > Ja mam monitor na, którym _stale_ prezentuje oba z kamer, a i tak
    > listonosz dzwoni dwa razy.
    >
    > Ludziom na zewnątrz czas płynie inaczej i szybko przechodzą w tryb
    > popędzania,

    A bo wiesz... Czas dalej od masy domu plynie szybciej. :-)

    > dlatego uważam, ze bawienie się z telefonem i uruchamianie
    > na nim jakiejś aplikacji, to lekka masakra. Pomijam, ze użytkowo to
    > mordęga będzie.

    Najpierw trzeba znalezc telefon. :-)

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2014-11-12 22:37:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Jesli chodzi o kamery obrotowe to mam z nimi pewien problem. Mianowicie nie
    >sa jakby to powiedziec zbyt estetyczne. Kamery patrzace na wprost latwiej
    >wkomponowac.

    Są różne, najważniejsze pytanie czy naprawdę potrzebujesz. Wszystko zależy
    od konkretnych warunków i celów jakie chcesz uzyskać.

    W mojej opinii, używanie napędu kamery celem otwierania furtki to chwytanie
    się za ucho z tyłu głowy.

    Osobiście preferuję rozwiązania wprost. Zwykle się to zwraca gdy przychodzą
    nam do głowy nowe, dodatkowe rozwiązania.

  • 53. Data: 2014-11-12 22:39:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 22:25, Adam pisze:

    > No rozumiem. Pytanie czy bez dzwieku gosc kapnie sie, ze furtka sie otwiera
    > i moze wejsc? :-) Ja mam rygiel "niebzyczacy" - robi tylko ciche "pyk",
    > trudno uslyszec i wiekszosc gosci pewnie i tak by stala i czekala na
    > jakies dzwieki z glosnika ;)

    Fakt. Zalozylem, ze wszystkie pierdza.

    > Otwieranie furtki bez "czesc" czy innego przywitania jak gosc dzwoni
    > na domofon jest IMHO jeszcze bardziej niekulturalne :-)

    Mialem na mysli gosci takich blizszych. Ale w sumie masz racje. :-)

    > Lepiej wyszkol dzieci do odbierania / otwierania wszystkich dzwonkow domofonu
    > i problem z glowy :D

    Dobry pomysl, ale to siedmioletnie i tak przybiega do mnie, ze ktos
    stoi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2014-11-12 22:42:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 22:37, Ghost pisze:

    > Osobiście preferuję rozwiązania wprost. Zwykle się to zwraca gdy
    > przychodzą nam do głowy nowe, dodatkowe rozwiązania.

    To prawda. Zawsze jest to bardziej elastyczne.

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2014-11-26 01:30:51
    Od: FTX <s...@g...com>

    On Tuesday, November 11, 2014 11:34:11 AM UTC, Maniek4 wrote:
> [...]
    > mozliwosc spiecia czegos takiego w jeden prosty system umozliwiajacy
    > otwieranie furtki z poziomu telefonu i nic poza tym. Gotowe rozwiazania
    > na jakie sie natknalem to wypasione kombajny dla calych osiedli z
    > systemami kontroli dostepu, czego oczywiscie nie potrzebuje. Chce
    > zwyczajnie uniknac czepiania na jednej scianie do ktorej i tak musialbym
    > zejsc centralki ze sluchawka i ekranem pokazujacym obraz z kamery
    > manipulatora w ktorym dodatkowo jest zbedny jak dla mnie glosnik i mikrofon.
    >
    > Jak ktos jest w temacie, to niech podzieli sie wiedza.

    http://derso.pl/domofony-ip-derso-rozwiazania/wideod
    omofon-ip-derso-dom-jednorodzinny/
    To powinno zalatwic sprawe

  • 56. Data: 2014-11-26 11:23:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 26 listopada 2014 01:30:52 UTC+1 użytkownik FTX napisał:

    > http://derso.pl/domofony-ip-derso-rozwiazania/wideod
    omofon-ip-derso-dom-jednorodzinny/
    > To powinno zalatwic sprawe

    Strasznie drogo - videodomofon IP kolo 1,2k plus za kazdy monitorek drugie
    tyle :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2014-11-26 19:56:24
    Od: FTX <s...@g...com>

    On Wednesday, November 26, 2014 10:23:47 AM UTC, Adam wrote:

    omofon-ip-derso-dom-jednorodzinny/

    > Strasznie drogo - videodomofon IP kolo 1,2k plus za kazdy monitorek drugie
> [...]

    Prawda, ale bedzie dzialalo tak jak autor watku chce :P

  • 58. Data: 2015-04-08 15:16:09
    Od: d...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 12:34:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > manipulatora w ktorym dodatkowo jest zbedny jak dla mnie glosnik i mikrofon.
    >
    > Jak ktos jest w temacie, to niech podzieli sie wiedza.

    Ja poszedłem w kierunku Manipulator TSI z obsługą strumienia rtsp oraz centrala
    satela, ale co większosc w domu urządzeń do tego podłaczonych mam , podłączony do
    kilku wejść ktoś wciska przycisk robi centrala zwarcie na wejściu uruchamia Monitor w
    salnie Full HD obraz z danej kamery na pełnym ekranie (wykorzystano wejścia alarmowe
    na rejestratorze NVR) się uruchamia oraz tigger na manipulatorze z zakładką z obrazem
    z kamery na manipulatorze TSI satelowski, tam mam przycisk którym moge otworzyć jak
    chcę teraz jeszcze rozmawianie chce dodać jakoś do tego wszystkiego, ale jeszce nie
    mam pomysłu, satel chce to wprowadzić ponoć do TSI niedługo