  • 11. Data: 2012-11-24 18:50:04
    Temat: Re: Dosta?em fucktur? za gaz.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50ac8337$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wystarczy do nich napisać, że nie przewidujesz tak dużego zużycia i że
    > ceny mogą ulec obniżeniu, więc chcesz się rozliczać według odczytu i po
    > kłopocie.

    Byłem U nich. Wyciągnął regulamin w którym miał już zakółkowane dwa punkty
    (widac nie mnie jednego oszukali) i powiedział że nic nie mogę zdziałać.
    Wedle regulaminu oni mają prawo prognozować zużycie do rozliczeń przy
    podwyżkach na podstawie średniej rocznej. Powiedziałem mu że tak się składa
    że niemal każda podwyżka jest w okresie zimowym więc _zawsze_ prognozowany
    miesiąc wyjdzie mniejszy niż rzeczywisty w danym okresie. No i tu mi pokazał
    zakółkowany drugi paragraf w w którym zabezpieczyli się że prognoza nie musi
    uwzględniać zmiennych specyficznych okresów poboru gazu.
    Ja mu na to czy spotkał się z kimkolwiek kto zdołał ogrzać dom około 150m2 w
    miesiącach luty-marzec zużywając tylko 85metrów w ciągu tych dwóch miesięcy?
    Wzruszył ramionami. Zadałem drugie pytanie, w takim razie na jakiej
    podstawie prognozy wybiegające w przyszłość wynoszą już realne wartości?
    Odpowiedział że to robi komputer i on nie wie jak. Tu już paragrafu nie
    miał... Powiedziałem mu że i tak dostaną to na piśmie, niech sobie nie myślą
    że nie będą musieli choć trochę popracować.
    A tak wogóle to koleś był najebany, czuć było alkoholem od niego. Już miałem
    zamiar mu zwrócić uwagę ale stwierdziłem że kopać się z koniem nie będę.

    Marek

  • 12. Data: 2012-11-24 19:45:53
    Od: SNAKESHIT <s...@s...pl>

    W dniu 2012-11-24 18:50, 4CX250 pisze:
> [...]
    > miesi?cach luty-marzec zu?ywaj?c tylko 85metr?w w ci?gu tych dw?ch miesi?cy?
    > Wzruszy? ramionami. Zada?em drugie pytanie, w takim razie na jakiej
    > podstawie prognozy wybiegaj?ce w przysz?o?? wynosz? ju? realne warto?ci?
    > Odpowiedzia? ?e to robi komputer i on nie wie jak. Tu ju? paragrafu nie
    > mia?... Powiedzia?em mu ?e i tak dostan? to na pi?mie, niech sobie nie my?l?
    > ?e nie b?d? musieli cho? troch? popracowa?.
    > A tak wog?le to kole? by? najebany, czu? by?o alkoholem od niego. Ju? mia?em
    > zamiar mu zwr?ci? uwag? ale stwierdzi?em ?e kopa? si? z koniem nie b?d?.

    Witaj, jak możesz to zmień kodowanie na UTF-8. Widać same krzaczki.