  • 21. Data: 2011-11-17 14:38:18
    Temat: Re: Dostałem nową taryfę z PGNiG
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:4ec517d6$...@n...home.net.pl... Rozumiem, że Ty nie czujesz się
    >okradany? :-)))

    Nie.
    >OK każdy robi jak chce.
    Dokładnie
    >Ja mam taką zasadę, że jak mnie okradają to nie uciekam.
    Czyli dajesz się okradać.
    OK każdy robi jak chce.
    >Poza tym jest jeszcze coś takiego jak Naród i poczucie związku z nim.
    Nie ma takich odczuć. Akurat np pracuję w polskiej firmie ale pracowałem tez
    w niemieckiej i płacili mi Niemcy
    I nie brzydziłem się tej kasy
    >Nie zawsze Polska była rządzona przez takich złodzei. Okradane jest
    >dzisiejsze społeczeństwo ale to się zmieni prędzej czy później.

    Zauważ że żyjemy tu i teraz, a ty ciągle odwołujesz się do historii.
    Ale skończmy może ta dyskusję tu bo w watku robimy bałagan

  • 22. Data: 2011-11-17 15:34:59
    Od: "Monika" <m...@d...ratownika>

    > Użytkownik "Monika" <m...@d...ratownika> napisał w wiadomości

    > Mogę. Wystarczy pisemne oświadczenei woli.

    Więc w czym problem?

    > W taryfie W2.x jest dokładnie tak samo jak piszesz z tym że stawki
    > oczywiście różne.

    Nie przesadzaj. Różnią się "groszowo" i to jedynie w przypadku jakiejś tam
    części opłaty stałej. Reszta bez zmian.

    > Ja jestem w W2.1 obecnie czyli raz do roku odczyt i rozliczenie a reszta
    > to prognozy i faktury prognozowe które z góry dostałem na następny okres
    > roku do zapłacenia.

    Jakiś wyjątkowy baran to wymyślił.

    Pozdrawiam
    Monia

  • 23. Data: 2011-11-17 17:51:03
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Powiem krótko. Złodzieje.

    I znowu wydaje się, że dylemat rozwiązany... :-P
    Lepszy wróbel w garści, niż orzeł na dachu.

    Nie ma jak to grzanie węglem i drewnem... :-D. Przynajmniej koszty można
    kontrolować.

    pozdr
    Robert G.

  • 24. Data: 2011-11-17 17:56:32
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-17 18:51, Robert G pisze:
    > Nie ma jak to grzanie węglem i drewnem... :-D. Przynajmniej koszty można
    > kontrolować.

    Przy gazie też można przecież.
    Czy jest jakiś problem aby mieć taryfę w której samemu podaje się co
    miesiąc stan licznika?
    Ja dopiero co podpisywałem umowę w PGNiG na domek jednorodzinny i taką
    właśnie wybrałem.

    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2011-11-17 18:22:59
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup

    > i zdjęli. Słyszałem ze wczoraj albo przedwczoraj gazownia z okazji
    > Barbórki
    > dla pracowników imprezę zrobiła. Pięćset osób, Jakiś teatr, żarcie, picie.

    Z całym szacunkiem, ale chyba dziś imprezy integracyjne to standard. A że tu
    jest tradycja barbórkowa to i popijawę robi się w grudniu. Jak byś nie
    wiedział o co chodzi to jest to Polskie Górnictwo Nafty i Gazu.

  • 26. Data: 2011-11-17 19:29:09
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Czy jest jakiś problem aby mieć taryfę w której samemu podaje się co
    > miesiąc stan licznika?
    > Ja dopiero co podpisywałem umowę w PGNiG na domek jednorodzinny i taką
    > właśnie wybrałem.

    Wiesz... ja tego nie wiem, bo gazu nie mam i mieć nie będę... to jest
    poza zasięgiem moich możliwości. Jednak skoro czytam o tych fakturach,
    które opiewają na coraz to nowe składniki i mimo oszczędności płaci się
    dalej dużo, to przynajmniej nie żal mi, że nie mam gazu i 'muszę' palić
    węglem.

    Ile i po ile sobie go kupię, zalezy tylko ode mnie, jak mi nie pasuje,
    to sobie czeski kupię za polowę ceny polskiego i też będzie dobrze... Z
    gazem już takich udogodnień nie ma. Bo i konkurencji nie ma. I o to
    tylko mi chodzi. Nie jestem uzależniony od jakiegoś tam pana prezesa,
    który to coś tam jeszcze postanowił wrzucić jako składnik na fakturę :-).

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 27. Data: 2011-11-17 19:34:12
    Temat: Re: Dosta?em now? taryf? z PGNiG
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A co to prywatna firma, żeby o takich rzeczach myślała?
    > Do póki nie ma konkurencji dopóty będziemy wszyscy dojeni.

    Nie o tym czy ta firma myslala, ale o tym, ze bierze sie przedplaty na
    modernizacje przejadajac wczesniej majatek.
    Ten sam mechanizm rozlozyl gierkowska gospodarke i nikt tego nie zauwazyl.

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2011-11-17 19:36:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I znowu wydaje się, że dylemat rozwiązany... :-P
    > Lepszy wróbel w garści, niż orzeł na dachu.
    >
    > Nie ma jak to grzanie węglem i drewnem... :-D. Przynajmniej koszty można
    > kontrolować.

    Nie palac chyba. :-)

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2011-11-17 20:07:22
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ile i po ile sobie go kupię, zalezy tylko ode mnie,

    Taaa jasne. :-) To moze wogole nie plac, a przywioza Ci darmo...?

> [...]
    > nie ma. I o to tylko mi chodzi. Nie jestem uzależniony od jakiegoś tam
    > pana prezesa, który to coś tam jeszcze postanowił wrzucić jako składnik na

    Porownaj sobie ceny wegla rok do roku. W sierpniu ojciec placil siedemset
    pare za polski wegiel, a pod koniec sezony grzewczego ten sam wegiel
    przekraczal juz 900zl.
    Dobre tez jest stwierdzenie, ze nie placisz na prezesow. W sumie gratuluje
    wlasnego szybu i jakze wielkiej konkurencji weglowej.

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2011-11-17 20:28:56
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > W sumie gratuluje
    > wlasnego szybu i jakze wielkiej konkurencji weglowej.

    Nie bądź cyniczny...
    Na rynku węglowym jaka taka konkurencja jednak jest, na gazowym nie ma
    wcale - mowa o gazie z rury.
    To, że pod koniec sezonu jest węgiel droższy, to nie żadna tajemnica,
    ale nikt nie każe kupować właśnie wtedy. Ja kupiłem na koniec kwietnia -
    po 700 już z transportem.

    Gazu tak nie da się kupić...
    Chyba, że Ty potrafisz :-))), to ja tym razem pogratuluję.

    pozdrawiam
    Robert G.