  • 1. Data: 2011-04-12 09:47:43
    Temat: Drewno na zewnatrz
    Od: "NieZnamSie" <n...@o...pl>

    Czym najlepiej zabezpieczyc drewno na zewnatrz?
    Plot - parkan, drewno narazone na dzialanie wiatru, wody, slonca, zmiany
    temperatur.
    Czym to zabezpieczyc?

    Nie chodzi o metode rozkrecac, zanurzac, opryskiwac czy moczyc, ale o
    skuteczny srodek.
    Samo drewno bylo czyms 4 lata temu pokryte, ale obecnie plowie pod wplywem
    slonca i wody wyplowailo i po tamtym srodku pewnie niewiele juz zostalo. No i
    musze zabezpieczyc je na kolejne lata.
    Jakich srodkow uzyc najlepiej?

    Ogrodzenie ma razem 200m dlugosci, prawie 2 wysokosci - wazne by przy tej
    ilosci nie byl to material/srodek bardzo drogi.

    Bardzo dziekuje za pomoc, porady i dyskusje
    NZSNNW

  • 2. Data: 2011-04-12 20:04:20
    Temat: Re: Drewno na zewnatrz
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 12-04-2011 o 09:47:43 NieZnamSie <n...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ilosci nie byl to material/srodek bardzo drogi.
    >
    > Bardzo dziekuje za pomoc, porady i dyskusje

    Polecam Sadolin. Nie należy do tanich, ale pomalowałem nim dom wiele lat
    temu i do dnia dzisiejszego jest dobrze zakonserwowany.

    --
    Piotr