  • 1. Data: 2011-04-12 12:43:41
    Temat: Jak ulokować dom na działce budowlnanej jesli obok jest rolna tego samego właściciela.
    Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl>

    Witam!
    Może wy będziecie wiedzieli dokładnie jak to jest.
    Otóż chcę kupić działkę składającą się z dwóch części, budowlanej i
    rolnej. Część wydzielona jako budowlana ma trójkątny kształt, 15arów,
    przylega do niej bezpośrednio łąka/pastwisko (działka rolna) o pow. 42
    arów. Pytanie jest takie. Czy stawiając dom muszę zachować odległość 4
    m od granicy z moją działką rolną? czy też mogę wybudować na granicy
    działek? Jak to z tym jest? Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2011-04-12 14:13:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 05:43:41 -0700 (PDT), -=Elwood=- napisał(a):

> [...]
    > przylega do niej bezpośrednio łąka/pastwisko (działka rolna) o pow. 42
    > arów. Pytanie jest takie. Czy stawiając dom muszę zachować odległość 4

    Tylko gdyby nie była twoja.

    > czy też mogę wybudować na granicy
    > działek? Jak to z tym jest? Z góry dzięki za odpowiedź.

    http://pprojekt.pl/art16-odleglosci_budynkow_od_gran
    icy_dzialki.html
    http://www.muratorplus.pl/biznes/prawo/sytuowanie-ob
    iektow-na-nieruchomosci-cz-i_59622.html