  • 1. Data: 2012-03-01 17:52:33
    Temat: Drzwi zewnętrzne - co wybrać
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad wyborem drzwi zewnętrznych.
    Sporo opinii w internecie o przewadze drzwi metalowych nad drewnianymi i
    odwrotnie.
    Sporo przestróg w stosunku do tanich drzwi drewnianych...

    Chińszczyzna odpada bo już na sam widok odrzuca.

    Na co się zdecydować jeśli pod uwagę wezmę drzwi gerda lub gerdopodobne
    w cenie około 2000zł oraz drzwi sosnowe kupione jako powystawowe firm
    porta lub cal w podobnej cenie.

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-03-02 07:20:00
    Temat: Re: Drzwi zewnętrzne - co wybrać
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    drzwi drewniane są fajne
    ale muszą być osłonięte od słońca i deszczu
    dołuż jeszcze troche i będziesz miał fajną gerdę WX20
    za jakieś 2200-2500
    a gerda i drzwi gerdopodobne to też różnica
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-02 08:25:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 marca 2012, 08:20:00 UTC+1 użytkownik alex napisał:
    > drzwi drewniane są fajne
    > ale muszą być osłonięte od słońca i deszczu
    > dołuż jeszcze troche i będziesz miał fajną gerdę WX20
    > za jakieś 2200-2500

    http://www.sklep-internet.pl/p25,drzwi-gerda-wx20-z-
    montazem-dla-klienta-indywidualnego.html

    Wyglądem w niczym nie różnią się od chinczyków za 500zł

    http://aukcjewp.wp.pl/drzwi-wejsciowe-merkury-wysylk
    a-gratis-i2104148370.html

    > a gerda i drzwi gerdopodobne to też różnica

    Poczytaj fora- generalnie o Gerdzie dobrych opini nie odnośnie stosunku jakości do
    ceny. Przepłacasz za logo niewiele zyskując.

  • 4. Data: 2012-03-02 18:16:40
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-02 09:25, Kris pisze:

    > Poczytaj fora- generalnie o Gerdzie dobrych opini nie odnośnie stosunku jakości do
    ceny. Przepłacasz za logo niewiele zyskując.

    No właśnie czytałem. Jednak z drugiej strony trudno coś wybrać z drzwi
    metalowych. Może Delta?
    Ponieważ (tak jak napisałem) poczytałem trochę opinii o słabej jakości
    gerdy więc pod uwagę wziąłem drewniane - z tym, że sosnowe bo dąb to już
    sporo za drogi.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-03-02 18:19:11
    Temat: Re: Drzwi zewn?trzne - co wybra?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-03-02 08:20, alex pisze:
    > drzwi drewniane s? fajne
    > ale musz? by? os?oni?te od s?o?ca i deszczu
    > do?u? jeszcze troche i b?dziesz mia? fajn? gerd? WX20
    > za jakie? 2200-2500

    W moim przypadku drzwi są zadaszone - jest występ w murze około 80cm
    wsparty na filarkach.
    Drzwi są też od wschodu, więc słońce zbyt na nie świecić nie będzie.

    --
    M.

  • 6. Data: 2012-03-02 20:04:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-03-2012 o 19:16:40 SkiMir <p...@m...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ponieważ (tak jak napisałem) poczytałem trochę opinii o słabej jakości
    > gerdy więc pod uwagę wziąłem drewniane - z tym, że sosnowe bo dąb to już
    Myślałeś o drzwiach włókna szklanego? nie paczą się jak drewniane, słońce
    ani deszcz
    im nie groźne tylko trzeba uważać z ostrymi rzeczami aby ich nie porysować.
    Futryny mają dębowe a próg alu, kupiłem 3 lata temu i jestem zadowolony.
    http://www.euronord.com.pl/produkty,drzwi-zewnetrzne
    -wlokno-szklane-prestige,opis.html

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 7. Data: 2012-03-06 11:24:14
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    pisze jako monoter wszelakiej maści drzwi
    nie mam na celu promowania gerdy ale jak wyczytuje tu opini o słabej jakości
    i płaceniu za markę to mnie krew zalewa
    Gerda ma solidne zawiasy najgrubszą blachę ze wszystkich i najważniejsze za
    kilka-kilkanascie lat dokupisz części do gerdy
    problem to raczej uperdliwi ludzie pracujacy w serwisie i
    przedstawicielstwach robiący trudności z gwarancją niż słaby produkt
    Delta, KMT Mikea to ładnie tylko wyglądają, zawiasy po czasie same się
    wyginaja od "ciężaru" drzwi a ważą kilka kilo więc są naprawdę solidne
    (niektóre pokojowe więcej ważą i są solidniejsze )
    blachę można ciąć tarczą do drewna a solidną futrynę można przy odrobinie
    wprawy ręcznie na supeł zawiązać
    a za kilka lat po produkcie lub firmie może zosatć tylko wspomnienie
    ale mimo tego polecam ją do garaży ,kotłowni i dla babci i dziadka jako
    zawsze lepsze niż chińczyki
    do wglądu dla zainteresowanych mam dolne ucinane częsci różnych drzwi można
    sobie porównać budowę
    specjalnie je zbieram na pamiatke
    jak coś z gerdą jest nie tak to raczej sie nalezy doszukiwać błędów w
    montażu
    pozdrawiam