  • 1. Data: 2010-04-29 11:40:31
    Temat: Dzika łąka - co na perz ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Jest sobie byłe pole uprawne, które wygląda jak dzika łąka
    (podbiał, koniczyna, stokrotki rumianek)
    i w zasadzie takie ma w większości pozostać
    (oprócz niewielkiego warzywnika + jakieś drzewka).

    Niemniej jest mocno poprzerastane perzem, tworzącym
    trudną do przekopania (nawet glebogryzarką) darń.

    Czy możecie polecić jakiś środek (oprócz prac manualnych i Roundup'u ;-),
    który pozwoli wybiórczo i skutecznie pozbyć się chwasta ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-04-29 15:10:51
    Temat: Re: Dzika łąka - co na perz ?
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy możecie polecić jakiś środek (oprócz prac manualnych i Roundup'u ;-),
    > który pozwoli wybiórczo i skutecznie pozbyć się chwasta ?

    Jeśli nie chemia i nie prace ręcznę to w grę wchodzi jedynie praca nożna.
    Konia z pługiem lub silnikowo-kołowa traktora z pługiem.
    W przyrodzie cudów nie ma. Cudownych rozwiązań też.
    Bywają cudowne efekty ciężkiej i mozolnej pracy.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 3. Data: 2010-04-29 15:38:29
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie chemia

    Może być chemia, tylko może nieco mniej ekstremalna
    od ww. środka :-)
    Może np.:
    http://www.allegro.pl/item993079163_agil_100_ec_1lit
    r_na_chwasty_jednoliscienne.html ?
    W nazwie ma "selektywnie" :-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-04-29 18:08:34
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Może być chemia, tylko może nieco mniej ekstremalna
> [...]
    Witam!
    Ja stosowałem FUSILADE FORTE R 150 EC, zadziałało! To co miało pozostać nie
    zginęło. Zwalczyło perz i inne trawy,
    Pozdrawiam - Waldek