  • 11. Data: 2017-04-19 12:02:18
    Temat: Re: Dzisiaj rano +1 i leje
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:f1257147-76c5-4c1a-ae48-806a9eda378a@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 23:48:19 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    >Spoko tyle wytrzymaja - jezeli juz to bedzie przez chwile mam nadzieje :)
    >Zimna Zoska dopiero 15 maja, wiec takie przymrozki sa norma :-)

    No to zobaczysz ceny owoców w tym roku, matołku - dokładnie teraz zakwitła
    większość drzewek.

  • 12. Data: 2017-04-21 16:46:00
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > O jezu, dobra bez przesady. U mnie z 10-15cm sniegu miejscami
    > napadalo :D Mialem okazje przetestowac grzanie podjazdu, dziala
    > zajebiscie:
    >
    > http://szyna.civ.pl/podjazd_grzany.jpg
    >
    > Coprawda temperatury nie sa zbyt niskie i to pewnie sporo pomaga ale
    > przynajmniej mam pewnosc, ze sie kable nie popsuly przy montazu :-)
    > pozdr.

    A kto i kiedy włacza to grzanie?

  • 13. Data: 2017-04-21 17:25:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 16:47:09 UTC+2 użytkownik PiOtR napisał:

    > A kto i kiedy włacza to grzanie?

    Poki co podlaczylem na pajaka pod bezpiecznik ;)
    Docelowo - zobacze po pierwszej zimie - wyjdzie z praktyki kiedy, jak
    i na ile wlaczac zeby mialo to sens, a nie zrujnowalo finansowo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-04-21 17:46:22
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Poki co podlaczylem na pajaka pod bezpiecznik ;)
    > Docelowo - zobacze po pierwszej zimie - wyjdzie z praktyki kiedy, jak
    > i na ile wlaczac zeby mialo to sens, a nie zrujnowalo finansowo :)

    No nie, nie pochwaliles sie kto to wlacza, fotokomórka ruchu opadu sniegu,
    czujnik temperatury, itd.?
    Bo jak to masz recznie wlaczac, to wspolczuje Ci dyzurowania;-)

    --
    Pzdr.
    PiOtR

  • 15. Data: 2017-04-21 18:25:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.04.2017 09:29, Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > Coprawda temperatury nie sa zbyt niskie i to pewnie sporo pomaga ale
    > przynajmniej mam pewnosc, ze sie kable nie popsuly przy montazu :-)

    Czy to jest płaski podjazd?
    Po co w takim razie topić ten śnieg?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2017-04-21 18:34:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 17:46:41 UTC+2 użytkownik PiOtR napisał:

    > No nie, nie pochwaliles sie kto to wlacza, fotokomórka ruchu opadu sniegu,
    > czujnik temperatury, itd.?
    > Bo jak to masz recznie wlaczac, to wspolczuje Ci dyzurowania;-)

    Na pewno będzie sterowane przez PLC, a że PLC mam spiety z serwerem do
    którego mam wpięte kamery, czujki temperatury, prognozy temperatury z
    netu i cholera wie co jeszcze to jakoś sobie z tym poradzę :-) Narazie
    w ogóle o tym nie myślałem, póki co zrobię czasówkę odpalaną via
    smartfon i tyle - jak będą prognozowali prognozę to kliknę palcem
    na telefonie i rano będzie "odśnieżone" :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2017-04-21 18:35:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 18:25:56 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Czy to jest płaski podjazd?
    > Po co w takim razie topić ten śnieg?

    Spory spadek. Nachylenie ok 16-18%. Trzeba topic ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2017-04-21 18:53:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 18:34:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > smartfon i tyle - jak będą prognozowali prognozę to kliknę palcem

    Znaczy jak beda prognozowali snieg :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2017-04-21 20:34:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > No to zobaczysz ceny owoców w tym roku, matołku - dokładnie teraz
    > zakwitła większość drzewek.

    Banany w biedronce są czy zima czy lato :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2017-04-21 20:39:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mialem okazje przetestowac grzanie podjazdu, dziala zajebiscie:
    >
    > http://szyna.civ.pl/podjazd_grzany.jpg

    To przejedziesz te 15m, a potem wysiadka z szuflą żeby bramę odśnieżyć :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz