  • 11. Data: 2014-08-12 09:31:23
    Temat: Re: Ej Kris, a takie cos?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 09:19:32 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Woda jak woda ale polskie pla�e s� cudowne. W europie cie�ko o takie pla�e.
    > Nawet na Sardynii takich nie ma ;-)

    Oj klocilbym sie - jak dla mnie najladniejsze plaze sa w Grecji. Nie ma nawet
    co porownywac do tych z naszego morza (niestety)! Nasze plaze sa OK - bywaja
    szerokie i ladne - ale morze szare, a za plaza zwykle nic ciekawego.

    Za 3 tyg lece na Korfu, mmmm :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-08-12 09:53:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 09:31, Adam wrote:

> [...]
    > co porownywac do tych z naszego morza (niestety)! Nasze plaze sa OK - bywaja
    > szerokie i ladne - ale morze szare, a za plaza zwykle nic ciekawego.

    Póki co najładniejsze miejsce jakie widziałem to Cala Mariolu na Sardynii.
    Ale to zupełnie inna bajka.

    Mnie chodzi o typowe plaże, szerokie z fajnym piaskiem, wydmami i
    laskiem przed nimi - tego nie widziałem nigdzie w europie.

    Morze oczywiście jest nieporównywalne ze śródziemnym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-08-12 10:32:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 09:53:23 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Mnie chodzi o typowe pla�e, szerokie z fajnym piaskiem, wydmami i
    > laskiem przed nimi - tego nie widzia�em nigdzie w europie.

    Wyspa chrissi na poludnie od Krety:

    http://tinyurl.com/mcfurww

    To jest najpiekniejsze miejsce jakie widzialem i jest dokladnie takie
    jak piszesz - tj. cala wyspa (ma niecaly 1km szerokosci) to piaski, wydmy
    i zielona roslinnosc. A plaze i laguna jak na karaibach :-) Cos pieknego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2014-08-12 10:45:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 10:32, Adam wrote:

> [...]
    > i zielona roslinnosc. A plaze i laguna jak na karaibach :-) Cos pieknego.

    Na pewno jest pięknie ale to jednak nie ta roślinność, nie ten zapach.
    Laski piniowe to nie to samo co nasze nad morzem.
    Pomijam morze bo bałtyk jest jednak mało przyjemny.
    Na śródziemnym od plaż typu polskiego wolę jednak ciche zatoczki z
    grotami na zboczach skalistego wybrzeża.

    https://www.google.pl/search?q=cala+goloritze&safe=o
    ff&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z9PpU9iLGsWay
    gO-loGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=913&bih=792#q=golfo+di
    +orosei&safe=off&spell=1&tbm=isch

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2014-08-12 10:50:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 10:45:53 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Na �r�dziemnym od pla� typu polskiego wol� jednak ciche zatoczki z
    > grotami na zboczach skalistego wybrze�a.

    No to w Grecji na wyspach jest tego od zatrzesienia :-)
    Najbardziej znana to chyba zakhyntosowa:

    http://letsgoholiday.pl/wp-content/uploads/2013/06/z
    ak.jpg

    Na Korfu tez takich skalistych klifow z grotami jest od zatrzesienia :-)
    Polecam tamte rejony!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-08-12 10:55:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-12 10:45, quent pisze:

> [...]
    ff&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z9PpU9iLGsWay
    gO-loGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=913&bih=792#q=golfo+di

    Pieknie, tylko cholercia daleko.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2014-08-12 11:04:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 10:50, Adam wrote:

> [...]
    ak.jpg

    > Na Korfu tez takich skalistych klifow z grotami jest od zatrzesienia :-)

    Pewnie kiedyś zawitam do Grecji.
    Póki co kooperuję z włochami i zwiedzam tamte rejony :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2014-08-12 11:07:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 10:55, Maniek4 wrote:

    ff&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z9PpU9iLGsWay
    gO-loGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=913&bih=792#q=golfo+di
    +orosei&safe=off&spell=1&tbm=isch

    > Pieknie, tylko cholercia daleko.

    Ja zwykle Włochy własnym autem zwiedzam, najbardziej odpowiada mi w ten
    sposób.
    Na Sardynię jednak w tym roku leciałem (autem daleko i drogo... prom
    itp.) i dopiero na miejscu autem z wypożyczalni. Jeśli Sardynia to
    polecam w ten sposób. Niesamowita wyspa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2014-08-12 14:31:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 11:07:57 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ja zwykle W�ochy w�asnym autem zwiedzam, najbardziej odpowiada mi w ten
    > spos�b.

    Ja Grecja samolot - bilety max 250 pln / dwie strony. Na miejscu samochod
    za ~35-40 eur / dzien (i niestety paliwko po ~1,7 eur ;)
    2,5h lotu a samochod czeka na lotnisku :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2014-08-12 14:48:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-08-12 14:31, Adam wrote:

    > Ja Grecja samolot - bilety max 250 pln / dwie strony. Na miejscu samochod
    > za ~35-40 eur / dzien (i niestety paliwko po ~1,7 eur ;)
    > 2,5h lotu a samochod czeka na lotnisku :-)
    > pozdr.

    Auto miałem w podobnej cenie, brałem na 10 dni.
    Ale to jednak męcząca sprawa - lot + autem na miejscu do miejsca
    docelowego. Musiałem przejechać pół Sardynii a to praktycznie same góry
    i brak autostrad, więc droga się dłuży strasznie. Większość to kręte
    drogi i część tylko szybkiego ruchu z możlwie prostymi odcinakami.

    Wole inaczej - bez lotu o ile to możliwe.
    Załadować własne auto po dach i jechać po max 8h dziennie. Po drodze
    noclegi w jakichś malowniczych miejscach, zwykle w górach.
    Zawsze jakaś przygoda się trafi w drodze - rok temu a austrii spotkała
    nas ciekawy przypadek :-)
    Wiecej się dzieje i jakoś o wiele mniej męczące to jest.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info