  • 1. Data: 2012-02-26 20:00:29
    Temat: Elastyczne fugi
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Okazało się, że moje poddasze w starym budownictwie nie do końca jest
    mrozoodporne. Na skutek niskich temperatur widać cały budynek się nieco
    skurczył i w jednym miejscu na dość szerokiej połaci podłogi (20m
    ściana-ściana) płytki terakoty które leżały sobie spokojnie na podłodze
    postanowiły odwiedzić sufit. Innymi słowy - po prostu zostały wypchnięte na
    2-3cm w górę.
    Tymczasowo usunąłem spomiędzy nich fugę i wróciły na miejsce, jednak
    nurtuje mnie pytanie - co teraz? Oczywiście, położenie płytek to nie
    problem - skuć stary klej, dać nowy, położyć płytki.
    Tylko teraz co zrobić, żeby się sytuacja nie powtórzyła? Czy są jakieś fugi
    na tyle elastyczne, że zapobiegną takiemu wypchnięciu? A może po prostu
    fugować silikonem jakimś?
    Proszę o podpowiedź.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356