eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja Monstera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 95

  • 41. Data: 2013-08-21 15:22:03
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Przesmiewca" 1...@4...com

    >>kiedyś słowników nie było na półkach sklepowych -- były dzieła
    >>towarzysza Lenina. (na 100% byłeś wiernym wyznawcą ideologii
    >>tegoż ,,wielkiego'', co jasno/wyraźnie widać) Dziś bez trudu
    >>można znaleźć pisownię cząstek by...

    > odezwal sie polonista ktory kropek nie umie w zdaniach postawic
    > we wlasciwym miejscu :)

    No cóż... Rozmowa jak z Kaweckim. :) To Ty nie
    wiesz, że zdanie kończy się zazwyczaj kropką?
    Ty w ogóle nie wiesz, co to znaki interpunkcyjne -- i do czego one służą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 42. Data: 2013-08-21 15:23:42
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Przesmiewca" 4...@4...com

    > daj jescze o ksiedzach, bo malo bylo

    TV mówi, że biją się między sobą. :)
    (a nawet biją dziennikarzy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 43. Data: 2013-08-21 15:26:44
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Chris" kv21he$jog$...@n...news.atman.pl

    > Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA)
    ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy
    > nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ...

    Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać
    do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :)

    > jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
    pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w
    > domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie
    są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i
    > sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim
    dostawcą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 44. Data: 2013-08-21 15:42:29
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$....@4...net

    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    >> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :)

    -- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja

    -- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony
    współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play
    współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci)

    -- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma)



    Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące
    reklamacji':

    http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html

    co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że
    trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza:

    http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation




    -=-

    Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
    Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :)

    -=-

    Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :)
    Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami...

    Przykład:

    DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło
    pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć
    nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy.

    Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują
    swoją pracę jako obowiązek.

    -=-

    Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    nie chcę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 45. Data: 2013-08-21 15:54:07
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Artur Maśląg" 52137e4c$0$1216$6...@n...neostrada.pl

    >>>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż
    w sklepach.
    >>> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    >>> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    >>> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
    >>> Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    >> IMO - na jedno wyjdzie.

    > Po rożnych doświadczeniach śmiem twierdzić, że nie.

    Ja też ośmielam się i twierdzę, że w marketach nie ma takiej złej obsługi.

    Nawet w Leroy Merlin uznano mi reklamację przepalonej żarówki halogenowej. :)

    -=-

    Problemy są zawsze i wszędzie -- ważne, jak są rozwiązywane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 46. Data: 2013-08-21 15:56:52
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Przesmiewca" 4...@4...com

    >>Ustawa jest bublem legislacyjnym i nie warto na nią powoływać się.

    > jestes glupszy niz ustawa przewiduje

    Która ustawa?

    > powolywalem sie juz na nia wiele razy i za
    > kazdym razem dzialala na moja korzysc

    > biedny ciszewski uwaza sie za takiego madrego
    > a co chwile na grupach rozczula sie jak to dal
    > sie oszukac i jaki on pokrzywdzony

    > smiech na sali

    Na jakiej sali?
    [szpitalnej w Tworkach?...]

    > dawaj wstawki o ksiedzach bo cos malo ostatnio

    Księżach? Słyszałeś coś o ortografii?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 47. Data: 2013-08-21 15:59:41
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv2g47$oo4$...@s...aioe.org

    > Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    > już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    > nie chcę.

    + Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    > już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    > nie chcę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 48. Data: 2013-08-21 17:07:02
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv2h4c$reu$...@s...aioe.org

    >+ Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    >> już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    >> nie chcę.

    Na początku miesiąca (03 sierpnia?) zapłaciłem za Monstera
    a teraz zbliża się koniec miesiąca -- smartfon jest nadal
    w stanie ,,nieustalonym''. ;) A miało być tak pięknie -- myk, myk...

    Miałem 2 godziny na zakup w EuroAGD. W sklepie był tylko
    półkowy, więc poszukałem w necie, znalazłem w Electro.pl
    (nawet o około 3 dychy taniej, ale za płatność kartą
    Electro.pl zabiera 15 pln) więc kupiłem.



    Ace i Play? Po tylu tygodniach chyba zapomniałem o tym,
    że kiedykolwiek nie miałem smartfonu. :)




    Muszę skopiować mapy, poinstalować, porobić porządki na
    obu smartfonach... Tymczasem tracę czas na pisanie.

    -=-

    Ace ma wejście do mikroSD na zewnątrz obudowy.


    W Monsterze trzeba wyjmować baterię, aby dostać się do tej karty -- to imo błąd.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 49. Data: 2013-08-21 17:12:19
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Tadeusz L" <t...@w...pll>


    *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:


    > Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
    > Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do
    > Boga. :)


    A Ciebie z tego zakonu juz wypuścili?




  • 50. Data: 2013-08-21 18:00:56
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" kv2gq1$qh6$...@s...aioe.org

    > Nawet w Leroy Merlin uznano mi reklamację przepalonej żarówki halogenowej. :)

    Nawet -- nie dlatego, że Leroy Merlin, ale dlatego, że chodziło o żarówkę. :)


    BTW -- Philipsy świecą w łazience i w WC już 14 rok. :)
    Oczywiście nie ciągle, ale od wiosny 2001 roku są używane
    na co dzień. Wcześniej były używane sporadycznie. Z 5 sztuk
    przepaliła się jedna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1