eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Wed, 21 Aug 2013 15:42:29 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 63
    Message-ID: <kv2g47$oo4$1@speranza.aioe.org>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl> <kv1tvt$g3d$1@node2.news.atman.pl>
    <1i1hfer005fdq$.8qg21nefy44j.dlg@40tude.net>
    <kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl>
    <13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: n1jRt19UWWuVQuNhkjajmg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048459 pl.rec.dom:135933
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$....@4...net

    >> Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
    >> na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

    > Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

    Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :)

    -- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja

    -- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony
    współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play
    współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci)

    -- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma)



    Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące
    reklamacji':

    http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html

    co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że
    trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza:

    http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation




    -=-

    Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
    Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :)

    -=-

    Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :)
    Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami...

    Przykład:

    DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło
    pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć
    nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy.

    Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują
    swoją pracę jako obowiązek.

    -=-

    Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
    już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
    nie chcę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1