  • 1. Data: 2010-03-13 21:29:08
    Temat: Filtr Brita a umieszczanie wkładu
    Od: przemekdln <p...@g...com>

    Kupiłem dziś filtr Brita Elemaris XL. Moje pytanie dotyczy jak
    umieszczacie tam wkład Maxtra, czy należy go dociskać do końca. Mi się
    niestety do końca wsadzić go nie udaje. Zawsze zostaje trochę przerwy,
    czy tak umieszczony wkład dobrze filtruje wodę?

  • 2. Data: 2010-03-13 22:19:21
    Temat: Re: Filtr Brita a umieszczanie wkładu
    Od: "pytas" <c...@t...com>

    Wg mnie nalezy spojrzec po nalaniu wody czy woda przecieka przez otwór w
    dnie wkładu. Jezeli tak to jest ok.