  • 1. Data: 2010-03-14 14:44:32
    Temat: co to za zawór
    Od: irackman <w...@g...com>

    Witam
    Jak wyżej
    http://x.garnek.pl/ga7102/832143cfd8da2ca9032752a3/3
    .jpg
    Chodzi o to ustrojstwo z pokrętłem, i
    http://x.garnek.pl/ga4740/4b88d7fdfc5e88a9039560a3/z
    awor.jpg
    to czarne coś przy zaworze z żółtą rączką.
    Jeśli NTG to sorry, ale nie mam pomysłu gdzie się pytac

  • 2. Data: 2010-03-14 14:52:09
    Temat: Re: co to za zawór
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    irackman napisał(a):
    > http://x.garnek.pl/ga4740/4b88d7fdfc5e88a9039560a3/z
    awor.jpg
    > to czarne coś przy zaworze z żółtą rączką.
    Możliwe że to reduktor ciśnienia jakiegoś gazu.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-15 07:57:19
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-03-14 15:52, Krzysztof 45 pisze:
    awor.jpg
    > Możliwe że to reduktor ciśnienia jakiegoś gazu.

    Bańka z prawej wygląda trochę jak kompensator do pompy membranowej - ta
    cieńka rurka przez zawór może doprowadzać sprężone powietrze. Nie
    wygląda mi to na coś do domu.

    Cyprian