  • 41. Data: 2020-01-29 22:52:37
    Temat: Re: Fotowoltaika a taryfa nocna - jak rozliczane?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.01.2020 21:11, Mateusz Bogusz wrote:

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowe-zmywarki-same-
    moga-sie-zapalic-1595831.html

    Tylko nie napisały pismaki co się zapala.

  • 42. Data: 2020-01-29 22:57:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 22:52, KIKI pisze:

    moga-sie-zapalic-1595831.html

    > Tylko nie napisały pismaki co się zapala.

    No i artykuł z 2007 dotych sprzętu z 2006, wątpię aby komuś zmywarka
    tyle wytrzymała.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2020-01-30 09:38:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-01-29 o 22:57, Janusz pisze:

    > No i artykuł z 2007 dotych sprzętu z 2006, wątpię aby komuś zmywarka
    > tyle wytrzymała.

    W 2000 zakupiłem bosha, do dzisiaj działa bez żadnej awarii.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2020-01-30 09:38:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 17:48:17 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > On 29.01.2020 15:31, Kris wrote:
    >
    > Zapaliła się zmywarka????? Jak mocno i co konkretnie?

    Zmywarka Elektrolux, rok zakupu 2010, bodajże w 2015 włączyliśmy w kuchni zmywanie i
    poszliśmy do salonu. Po kilku minutach z kuchni zaczęły dochodzić kłęby czarnego
    duszącego dymu. Wywaliło bezpieczniki, ja szybko pootwieralem okna i drzwi aby
    przewietrzyć pomieszczenia. Po kilku minutach dymienie ustało, napisałem do
    elektroluxa i w ciągu kilku minut miałem telefon że ich serwisant w ciału kilku dni
    przyjedzie obejrzeć zmywarkę.
    Jak ja kupowałem w jakimś sklepie internetowym to dali mi tam gratis przedłużoną
    gwarancję(ubezpieczenie) na 5lat i do ubezpieczyciela tez zgłosiłem.
    Serwisant przysłany przez ubezpieczyciela był na drugi dzień.
    Rozkręcił i pokazał mi zjarany programator + kilka elementów plastykowych i wiącha
    kabli spalona. Mam gdzieś jeszcze fotki tych spalonych elementów. Wymienił co tam
    trzeba i zmywarka odpukać działa do dzisiaj ale włączamy tylko podczas naszej
    obecności.
    Dymu tyle było ze w nocy, we śnie mogłoby to nas podusić.
    Ze dwa lata temu podobną sytuacje miała moja pracownica. Mieszkanie w bloku, malutka
    kuchni i również kłęby dymu ze zmywarki. Też na szczęście w takiej porze że byli w
    domu i jeszcze nie spali.

  • 45. Data: 2020-01-30 09:40:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 22:57:28 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > No i artykuł z 2007 dotych sprzętu z 2006, wątpię aby komuś zmywarka
    > tyle wytrzymała.

    Moja kupiona w 2010 roku ciekawe czy łapała się na opisana w artykule akcję
    serwisową.
    Po naprawie w 2015 działa do dzisiaj.

  • 46. Data: 2020-01-30 09:49:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://zapodaj.net/8c9675d8c376b.jpg.html
    https://zapodaj.net/875b68c384099.jpg.html
    https://zapodaj.net/a6fbce6bef23a.jpg.html

  • 47. Data: 2020-01-30 09:55:58
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.01.2020 09:49, Kris wrote:

    > https://zapodaj.net/8c9675d8c376b.jpg.html
    > https://zapodaj.net/875b68c384099.jpg.html
    > https://zapodaj.net/a6fbce6bef23a.jpg.html

    O rany, powinni dać ci nową zmywarkę. Zaglądałeś do środka co się
    spaliło konkretnie? Co za elementy?

  • 48. Data: 2020-01-30 10:05:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 09:56:24 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > O rany, powinni dać ci nową zmywarkę. Zaglądałeś do środka co się
    > spaliło konkretnie? Co za elementy?

    Pisałem wyżej:
    Programator(płytka), wiącha kabli, elementy plastykowe obudowy i coś tam jeszcze.

  • 49. Data: 2020-01-30 10:21:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.01.2020 10:05, Kris wrote:

    > Pisałem wyżej:
    > Programator(płytka), wiącha kabli, elementy plastykowe obudowy i coś tam jeszcze.

    Ja rozumiem :-) Czytałem ale co konkretnie w tym programatorze?

  • 50. Data: 2020-01-30 10:22:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2020 22:49:04 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > A to odliczenie jest tylko do 300m2 domu tak? Powyżej go nie ma? A
    > dotacja jest?

    Skąd wziąłeś ten limit 300m2? Nie ma żadnego limitu powierzchni :)

    https://ksiegowosc.infor.pl/podatki/podatki-osobiste
    /pit/2984973,Ulga-termomodernizacyjna-zasady-limity-
    rozliczenie.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.