  • 61. Data: 2023-08-12 11:17:36
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 11:06:19 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Naiwny jesteś jak dziecko :)
    > Wewnętrzny sondaż
    A może on dlatego "wewnętrzny" że wśród swoich zwolenników zrobili,?
    Wtedy wynik daje dużo do myślenia;)

  • 62. Data: 2023-08-12 12:40:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 11:17:38 UTC+2 Kris napisał(a):
    > A może on dlatego "wewnętrzny" że wśród swoich zwolenników zrobili,?
    > Wtedy wynik daje dużo do myślenia;)
    Zeby nie owijać w bawełnę. Wewnętrznie im wyszło ze 35% członkow platformy chce na
    nią głosować w wyborach.

  • 63. Data: 2023-08-12 13:21:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.08.2023 o 11:10, Kris pisze:
    > sobota, 12 sierpnia 2023 o 11:06:19 UTC+2 Pete napisał(a):
    > ?

    a-zrobila-wewnetrzny-sondaz-czas-pis-u-sie-skonczyl/
    1de7m21

    > Znaczy jelopozycje też oszukuje Polaków?

    Nie wiem, o kim piszesz, ale jak mówi Dr House - everybody lies.

    --
    Pete

  • 64. Data: 2023-10-29 16:54:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@...invalid ...

    > Z ciekawości wstukałem "ceny prądu w EU" i to, co mi wyskoczyło
    > wskazywałoby raczej, że prąd w Polsce jest relatywnie tani:
    > http://viste.fr/5mfu4
    >
    > Dane są z lutego. Czy sytuacja naprawdę aż tak się zmieniła w
    > międzyczasie?
    >
    > Mateusz

    W Polsce z cenami pradu jest teraz metlik.
    O ile uzywasz pradu tylko do celów bytowych i do tego jestes wzglednie
    oszczedny to nie ma tragedii bo wychodzi ztcp jakies niecałe 90gr za
    kwh.
    Jezeli jednak uzywasz pradu do grzania etc to wychodzi juz ponad 1,30.
    Czy to duzo czy mało to kwestia do czego porównujesz ale jak masz dom
    który potrzebuje np 15mwh ciepła i nawet masz pc to nagle z kosztu 4tys
    rocznie robi ci sie 6,5tys rocznie. Duzo?

    Do tego zawsze było tak ze prad w nocy był duzo tanszy wiec sporo osob
    grzało rowne piece indukcyjne czy bufory ciepłej wody własnie w tej
    taniej taryfie. Teraz tego juz praktycznie nie ma co spowodowało ze
    trzeba było inwestowac w zmiane rodzaju ogrzewania.

    Nasza 90 letnia babcia, majaca na szczescie niewielkie mieszkanie,
    grząła własnie zawsze takim starym elektrycznym kaflokiem.
    W zeszłym roku musielismy załozyc jej klime bo rachunki strasznie
    podrozały. Wszedzie trabia o dotacjach etc a jej akurat nic sie nie
    nalezało bo klimatyzatorów rozne czyste powietrza nie chciały
    dofinansowywac. Koszt jakies 4tysiaki.
    Lepiej jakby załozyła pc plus kaloryfery i wzieła z 15 tysiecy dotacji
    to wtedy byliby zadowoleni :-O

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 65. Data: 2023-10-29 19:54:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    ***
    ***

    > Bez takich cudow elektorat pojdzie głosować na PiS. W wyborach
    > liczy się ostatnie 30 sekund do wrzucenia kartki do urny a nie
    > jakieś sondaże. Przez chwilę zostaje się sam na sam ze swoimi
    > myślami typu dali 800, dodatkowe emerytury, na okna ktos dostał i
    > dopłatę na fotowoltaiki itd. Sa tacy co czekaja na kasę na
    > ocieplenie domu i wiele innych rzeczy.

    Znowu zycie sobie zrobiło jaja z Zenka ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 66. Data: 2023-10-29 20:47:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 29 października 2023 o 19:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Znowu zycie sobie zrobiło jaja z Zenka ;-DDDD

    Zenek mi ani wróg ani przyjaciel, ale tak się nieśmiało wtracę:
    Na jak największej frekwencji zależało głównie opozycji*, wspierała ja w tym dzielnie
    grupa TVN, artyści, campusy itp.
    I frekwencją faktycznie była rekordowa a pomimo tego PiSie i tak na 1 miejscu
    osiągając coś koło 40 %.
    Tusk jak sam mówił kilka dni przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a
    wyszło jak wyszło.
    * przecież " idź na wybory" bylo równoznaczne w tej kampanii z "***** ***"

  • 67. Data: 2023-10-29 23:05:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 29 października 2023 o 19:59:46 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > ***
    > ***

    > Znowu zycie sobie zrobiło jaja z Zenka ;-DDDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.
    Dzielisz skórę na niedźwiedziu a nawet nie wiesz gdzie on jest. Śmiejesz się zanim
    sprawa się nie zakończyła. To objaw nieuleczalnej głupoty.

  • 68. Data: 2023-10-31 07:03:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-10-29 o 20:47, Kris pisze:

> [...]
    osiągając coś koło 40 %.
    > Tusk jak sam mówił kilka dni przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a

    To ja też nieśmiało wtrącą.
    1. pizesz, że *opozycji* zależało, ale jak podsumowujesz wyniki wyborów,
    to wyszlo Ci, że pis wygrało wybory przed innymi komitetami. A to
    *opozycja* ma 60%. Za dużo oglądasz szczujni tvpis (na szczęście
    ostatnie podrygi).

    2. duża frekwencja to zasługa tych, którzy 4 lata temu stwierdzili, że
    nie zagłosują, bo kto by nie rządził i tak będzie chooojowo. No i
    okazało się, że może być gorzej niż chooojowo - więc im się przelało.
    Przeceniasz rolę Tuska i TVN-u

    --
    Pete

  • 69. Data: 2023-10-31 08:05:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-10-2023 o 07:03, Pete pisze:

> [...]
    > to wyszlo Ci, że pis wygrało wybory przed innymi komitetami. A to
    > *opozycja* ma 60%. Za dużo oglądasz szczujni tvpis

    Od zawsze bredzi cytatami z tego źródła....

  • 70. Data: 2023-10-31 14:54:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > przed wyborami liczył na większość konstytucyjną a wyszło jak
    > wyszło. * przecież " idź na wybory" bylo równoznaczne w tej

    Na frekwencji to zalezało kazdej ze stron tyle ze kazdej w innym
    miejscu.
    Nie słyszałes co w jakims kole gospodyn domowych czy innym domu kultury
    mowiła chwile przed wyborami Beata Szydło? Wez sasiada? Zapytaj co mu
    szkodzi przemeczyc sie kolejne 4 lata. Niech zamknie oczy, zacisnie
    zeby i zagłosuje na nas.

    Ale co do zasady - to dobrze ze była duza frekwencja czy zle?

    A to ze politycy mowia ze "według ich wewnetrzych sĄdaRZy" maja lepsze
    wyniki niz pokazuja publiczne sadaze to juz mnie nawet nie smieszy, o
    zdziwieniu nawet nie wspominajac. To po prostu taki folklor przypisany
    do roli. Tak samo jak garnitury. Nic to o nich nie mowi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać