  • 241. Data: 2019-12-11 23:10:30
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2019 08:46:21 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No to pieprzył od rzeczy z tym łączeniem równoległym bo to się
    > łączy szeregowo. Pewnie niedouczony sprzedawczyk.
    > Solaredge ma sens na porąbanym dachu lub jak ktoś chce mieć większy bajer
    > w postaci podglądu na pracę każdego modułu. Tak to trochę bez sensu,
    > chyba że 3 tys. więcej za instalację nie psuje komuś humoru.

    No i mam zamówione - materiał już do mnie jedzie, montaż może w przyszłym
    tygodniu.

    29 x JA Solar 340W, falownik SolarEdge + 29 optymalizatorów :)
    41k brutto z montażem na gotowo.

    Zobaczymy, zobaczymy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 242. Data: 2019-12-11 23:20:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 23:10:32 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > 29 x JA Solar 340W, falownik SolarEdge + 29 optymalizatorów :)
    > 41k brutto z montażem na gotowo.

    Dobra cena, brać :> Tylko pilnować żeby czego nie zjebali ;)

    L.

  • 243. Data: 2019-12-11 23:48:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 23:20:56 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Dobra cena, brać :> Tylko pilnować żeby czego nie zjebali ;)

    Jeden facet będzie chyba montował - będę pilnował ale z rozmowy wynika
    że bardzo dokładny i nie cierpi fuszerek :) Zdam relację ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 244. Data: 2019-12-12 12:40:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 00:17:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A co tu patrzeć? Przyjmując dzisiejsze ceny pradu jako bazowe to za osiem lat
    dojdziesz z cena pradu z paneli do ceny pradu w miksie taryfy I i II.

    Za 8 to dojdę bez uwzględniania dotacji i odliczenia od podatku.

    Poza tym - wydaje mi się, że zrezygnuje wtedy z G12 i będę optymalizował
    zużycie tak żeby zużywać jak najwięcej prądu w dzień (czyli zmywarka,
    pralka, klimatyzacja (to akurat wyjdzie naturalnie), suszarka ale i też
    grzanie CWU), tak żeby jak najwięcej wykorzystywać "swojego" prądu, a jak
    najmniej oddawać do sieci.

    --
    Adam Sz.

  • 245. Data: 2019-12-13 09:55:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Dec 2019 10:29:06 -0800 (PST), Lisciasty

    > No jak nie pasuje to nie. Czasami pomaga jak jest ciasny dach i trzeba
    > upchnąć dużo kW.

    Większości nie pasuje, bo domy nie były budowane z nastawieniem na
    instalację PV.

    > Ale ja pisałem o polskich producentach. Co mi tu z żółtkami wyskakujesz? :>

    Ale tu jest wątek o imporcie z chin, to co mi tu Pan z polskimi
    producentami wyskakujesz? ;P

    Ps. Mail ostatni dotarł do Ciebie czy do SPAMu poleciałem? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 246. Data: 2019-12-13 10:16:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 09:55:35 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Większości nie pasuje, bo domy nie były budowane z nastawieniem na
    > instalację PV.

    Ale czasami dwumetrowe ładnie wypełniają dach gdzie nie da się
    upchnąć 1,6m. Kwestia indywidualna jak z każdym dachem.

    > Ale tu jest wątek o imporcie z chin, to co mi tu Pan z polskimi
    > producentami wyskakujesz? ;P

    Jakoś tak zejszło :>

    > Ps. Mail ostatni dotarł do Ciebie czy do SPAMu poleciałem? :P

    Ja jestem nałogowym czytaczem majli. Nic nie doszło nawet do spamu,
    ostatni majl z 24.11

    L.

  • 247. Data: 2019-12-16 17:27:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 10:16:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    Są i moje chińczyki :)

    JA Solar 340W połówkowe:

    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-16_17-26-58-31341
    .png
    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-16_17-25-25-25584
    .png
    https://scr.pgr.pl/2019/12/2019-12-16_17-27-30-87770
    .png

    Od jutra montaż :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 248. Data: 2019-12-16 21:08:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 13.12.2019 09:55, Myjk wrote:

    > Ale tu jest wątek o imporcie z chin, to co mi tu Pan z polskimi
    > producentami wyskakujesz? ;P

    To co z tym importem będzie w końcu?
    Powiedz od kogo chcesz je kupić? Mają jakąś stronę www? Mam kolegę w
    Shenzhen, wyjechał na 3 miesiące i sam szuka czegoś dla siebie. Mógłby
    odwiedzić różne miejsca.

  • 249. Data: 2019-12-18 17:47:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 17:27:52 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Od jutra montaż :)

    No i co tak cicho? Jakieś foty? Relacja? Wrażenia?

    I dlaczego dałeś sobie wcisnąć srebrną ramę? To jest brzydkie na domu ;P

    L.

  • 250. Data: 2019-12-18 20:01:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 18:38:50 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Narazie facet montuje haki i listwy montażowe - nic ciekawego wartego
    > obfocenia :) Panele montuje na końcu w jeden dzień (zwyżką).

    Niby nic ciekawego ale obfocić warto, coby rzucić okiem czy chłop myśli,
    czy tylko montuje ;)

    L.