  • 11. Data: 2009-11-14 00:20:13
    Temat: Re: GRYPA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dawid pisze:

    > Ale jesteś uparty.
    > http://www.sfd.pl/Czosnek-t317078.html
    > Przeczytaj pierwszy post, ludzie niektórych nacji chyba są bez wątroby :-)

    Nie wiem, bez czego ty jesteś, ale można zgadywać...

    Regularne spożywanie nie oznacza pożerania dużych ilości na raz.
    Przykład: odrobina dobrego wina do obiadu daje tylko pozytywne skutki.
    Spróbuj pić po dwa-trzy litry do każdego obiadu i zobaczymy, jak
    skończysz ;->

    Ja i poprzedni ostrzegający piszemy o większych ilościach, a nie o
    regularnym spożywaniu z umiarem.

  • 12. Data: 2009-11-14 02:26:33
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > Ja i poprzedni ostrzegający piszemy o większych ilościach, a nie o
    > regularnym spożywaniu z umiarem.

    Testowałem - zatrucie pewne - wątroba, ale bardziej śledziona...
    A majonez Ali-Oli jest smaczny, gdy użyc dwa - trzy ząbki czosnku, ale do
    celów leczniczych daje się całą główkę.