  • Data: 2016-01-07 08:13:51
    Temat: Garaż blaszany
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zapewne ja jak i wielu z Was ma problem z wodą, która gromadzi się pod
    blachą (dachem) garażu blaszanego a następnie się skrapla na dół. Jako,
    że przepisy odnośnie budowania budynku gospodarczego nie do końca mi
    pasują (odległości 3 m) muszę pozostać przy garażu blaszanym. Co zatem
    począć z tą wodą. Czy zdjąć blachę z dachu, pod nią zrobić drewniany
    stelaż, na to folię i potem blachę na wierzch? Najgorsze w tym przypadku
    są szare gryzonie, które zawsze w okresie jesiennym się pojawiają. Jak
    macie to u siebie rozwiązane?

    Pozdrawiam
    PS. W miejscu blaszaka pasowałby mi budynek murowany ale według
    przepisów musiałbym go odsunąć tak jak pisałem powyżej, a wtedy to ani
    wyglądu ani użyteczności.