  • 11. Data: 2009-04-12 21:32:07
    Temat: Re: Garaż po raz drugi.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:grtl88$16v4

    > Czyli można z nich zrobić bez pozwolenia na budowę zaplecze na czas
    > budowy. I tylko tyle.

    I czego można chceć więcej ?
    Durne prawo to i idiotyczne metody walki z durnotą tego prawa ;D

  • 12. Data: 2009-04-15 06:20:44
    Od: arch <s...@w...pl>

    > Ale to jest konstrukcja wolnostojąca, niezwiązana z gruntem. Stawia się ją
    > tylko na betonowych ławach/stopach.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd jeżeli nie jesteś pewien w 100% tego co
    piszesz.
    Na wybudowanie garażu, niezależnie od tego czy jest trwale zwiazany z
    gruntem czy nie, jest wymagane pozwolenie na budowę.

  • 13. Data: 2009-04-15 06:23:45
    Od: arch <s...@w...pl>

    > I czego można chceć więcej ?
    > Durne prawo to i idiotyczne metody walki z durnotą tego prawa ;D

    Prawo jest jakie jest. I to od ciebie zależy czy będziesz go
    przestrzegał.
    Tylko później nie miej pretensji do nikogo, jeżeli nadzór budowlany
    wyda ci decyzję o nakazie rozbiórki lub
    wręczy kwit do zapłaty za legalizację samowoli budowlanej, na kwotę
    ok. 25000 zł.

  • 14. Data: 2009-04-15 13:17:08
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "arch" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyda ci decyzję o nakazie rozbiórki lub
    > wręczy kwit do zapłaty za legalizację samowoli budowlanej, na kwotę

    Kurde, że też trzeba wszystko tłumaczyć dosadnie "jak Abel krowie na
    granicy" ;)
    Oczywiście na budowę garażu trzeba mieć zezwolenie, ale budując ten sam
    obiekt z przeznaczeniem jako budynek gospodarczy, takiego pozwolenia już nie
    trzeba mieć, wystarczy tylko i wyłącznie zgłoszenie.
    Idotyzmem prawa tego kraju jest różne traktowanie budynku lub budowli na
    cele gospodarcze niż jako garaż. Różne także są haracze pobierane przez
    państwo za takie budowle w zależności od przeznaczenia, dlatego też
    stanowcza większość ludzi stawia budynki gospodarcze bez pozwoleń, a nie
    garaże i żeby było ciekawiej nikt nie jest w stanie tego zakwestionować, bo
    zawsze się można wytłumaczyć "wjechałem do pomieszczenia gospodarczego, żeby
    zapakować lub rozładować narzędzia, albo materiały budowlane do/z samochodu"
    ;D
    Na tym właśnie polegają idiotyczne metody walki ze złym i idiotycznym prawem
    :D