  • 1. Data: 2009-12-14 20:06:50
    Temat: Garnki z powłoką ceramiczną - jak się sprawdzają?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Witam,

    zapytałem na pl.rec.kuchnia, ale decyzję muszę podjąć szybko, więc może
    ktoś tutaj coś podpowie.
    Zastanawiam się nad garnkami/patelniami z powłoką ceramiczną (konkretnie
    berghoff, linia earthchef, ale to chyba mniej istotne) i zastanawiam
    się, jak się sprawuje ta powłoka np. w porównaniu z teflonem - czy jest
    równie nieprzywierająca? Czy ma jakies znaczące wady/zalety, czy też to
    czysty marketing?
    Wdzięczny będę za podpowiedzi

    Sierp

  • 2. Data: 2009-12-14 21:04:52
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Sierp" <s...@n...netgrr> wrote in message
> [...]
    > się, jak się sprawuje ta powłoka np. w porównaniu z teflonem - czy jest
    > równie nieprzywierająca? Czy ma jakies znaczące wady/zalety, czy też to

    Rozgrzanych nie polewasz zimną wodą - reszta normalna. Takie garnki w
    rodzinie sa już od 50 lat...

  • 3. Data: 2009-12-14 21:15:47
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Prawusek pisze:
    > Rozgrzanych nie polewasz zimną wodą - reszta normalna. Takie garnki w
    > rodzinie sa już od 50 lat...

    ok, ale czy ta powloka jest faktycznie nieprzywierajaca jak teflon?

    Sierp

  • 4. Data: 2009-12-15 02:24:23
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > ok, ale czy ta powloka jest faktycznie nieprzywierajaca jak teflon?
    >
    > Sierp

    Spalić gar można zawsze...

    W normalnych warunkach - wyśmienite garnki, patelnie i brytfanny.