  • Data: 2012-07-28 09:11:59
    Temat: Grzejnik pionowy?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki układ. Salon 36m2, na ścianie są drzwi balkonowe przesuwane o
    szerokości 3,2 metra Od nich do rogu ściany ze 40cm. Na tej ścianie
    grzejnika nie postawię bo nie ma gdzie.
    Wisi więc na ścianie obok grzejnik długości zdaje się 120cm (140cm
    wszystkiego od rogu ściany wychodzi). Wysokość grzejnika 60cm.

    Nie za bardzo mi to pasuje, bo chciałbym tam powiesić TV na ścianie, i nad
    grzejnikiem to średni pomysł.
    Pomyślałem więc nad grzejnikiem pionowym tak maksymalnie 60cm szerokości i
    wysoki na jakieś 2 metry.

    Na razie widzę, że moc ma to mniejszą (np Purmo Tinos V) ale jak to w
    praktyce zda egzamin?
    Zasilanie to piec dwufunkcyjny gazowy 24kW, w salonie mam jeszcze jeden taki
    grzejnik na drugim końcu (czyli od wewnątrz) i po drugiej stronie na środku
    ściany 60cm x 60cm.
    Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam.

    --