  • 1. Data: 2010-11-22 21:23:48
    Temat: Grzejnik - problem
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Witam.

    Sytuacja przedstawia się następująco - w mieszkaniu w bloku jest
    grzejnik żeberkowy z zaworem termostatycznym i zaworem powrotnym.
    Grzejnik niemal nie grzeje. Jak sądzę problem tkwi w zaworze powrotnym,
    a to dlatego, iż po odkręceniu zaślepki zaczęła sowicie kapać woda i
    wypadł kawałek uszczelki. Wygląda na to, że ktoś coś przy tym zaworze
    majstrował, uszkodził uszczelkę i wkręcił do końca zawór, żeby nie
    kapało.
    W związku z powyższym pytanie - czy da się coś z tym zrobić w trakcie
    sezonu grzewczego bez ingerencji w cały pion grzewczy?

    --
    ŁC
    Jedyny facet, który nie może pracować bez kobiet to ginekolog

  • 2. Data: 2010-11-22 21:33:14
    Temat: Re: Grzejnik - problem
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2010-11-22 22:23, ŁC pisze:
> [...]
    > W związku z powyższym pytanie - czy da się coś z tym zrobić w trakcie
    > sezonu grzewczego bez ingerencji w cały pion grzewczy?

    Hydraulik z zamrażarką do rurek.

    Marek

  • 3. Data: 2010-11-22 22:47:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > W związku z powyższym pytanie - czy da się coś z tym zrobić w trakcie
    > sezonu grzewczego bez ingerencji w cały pion grzewczy?

    Uszczelka jest tylko uszczelką zaślepki. Te zawory czasem kapią na głowicy -
    po to jest uszczelka aby nie kapało przez zaślepkę. Najpierw odkręć zawór
    powrotny.

  • 4. Data: 2010-11-23 08:04:49
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 23:47:29 +0100, Jackare napisał(a):

    > Uszczelka jest tylko uszczelką zaślepki. Te zawory czasem kapią na głowicy -
    > po to jest uszczelka aby nie kapało przez zaślepkę. Najpierw odkręć zawór
    > powrotny.

    Odkręciłem zaślepkę i kapie przez zawór powrotny. Nieco odkręciłem i
    zaczęło wręcz posikiwać :-/

    --
    ŁC
    O zmarłych mówi się tylko dobrze albo wcale. Na przykład: "On zmarł. I

  • 5. Data: 2010-11-23 08:44:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message

    > Odkręciłem zaślepkę i kapie przez zawór powrotny. Nieco odkręciłem i
    > zaczęło wręcz posikiwać :-/

    czy potrzebujesz kogos z zamrażarką, jesli krakow to polecam swoje usługi.

  • 6. Data: 2010-11-23 08:48:45
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 09:44:23 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > czy potrzebujesz kogos z zamrażarką, jesli krakow to polecam swoje usługi.

    W-wa. Problem bezpośrednio nie dotyczy mnie, ale przekażę co i jak.

    --
    ŁC
    Naukowcom udało się skrzyżować złotą rybkę z rekinem - spełnia trzy

  • 7. Data: 2010-11-23 21:19:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
    > Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Uszczelka jest tylko uszczelką zaślepki. Te zawory czasem kapią na
    > głowicy - po to jest uszczelka aby nie kapało przez zaślepkę.
    > Najpierw odkręć zawór powrotny.

    ostatnio ktoś zaczął oszczędzać na gwintach

    ostatnio sie ja skompałem (i pół budynku) a potem mój monter sie skąpał.

    podczas odkręcania zaworka wyleciała ta śrubka całkiem i woda zaczęła walić
    z pełnym ciśnieniem na pomieszczenie.

  • 8. Data: 2010-11-24 09:24:58
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > czy potrzebujesz kogos z zamra ark ,  jesli krakow to polecam swoje us ugi.

    Co to zamrazarka do rurek?

    KADAR

  • 9. Data: 2010-11-24 09:27:25
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Ja taez mam problem z grzejnikiem i tez nier chce grzac. Krecilem
    wszystkimi srubkami i nadal nie grzeje. Odpowietrzalem i leci ciepla
    woda ale dalej ni rusz. Co to moze byc?

    KADAR

  • 10. Data: 2010-11-24 21:21:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:

    > Co to zamrazarka do rurek?

    takie ustrojstwo które pozwala zamrozic zawartosc rury i wykonac jakies
    prace remontowa bez spuszczania wody z calego systemu.

    sa zamrazarki z agregatem chlodniczym(drogie) i z na CO2 (sporo tansze)