  • 1. Data: 2010-11-22 15:10:45
    Temat: Knauf Goldband do łazienki
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Kupiłem nie ten tynk Knauf. Miał być Rotband wyszedł Goldband (swoją drogą
    nigdzie nie ma Rotbanda). Przywiozłem do domu, wtargałem na IVp bez windy i
    dopiero się zorientowałem. Tynk ma posłużyć do wyrównania ścian w łazience
    pod kafelki. Czy na pewno nie mogę go użyć? To jest budynek z wielkiej płyty
    ma 15 lat i zero wilgoci. Cała łazienka ma dobrą indywidualną wentylację i
    będzie aż pod sufit w kafelkach.

    Pzdr,
    PC

  • 2. Data: 2010-11-22 18:27:59
    Temat: Re: Knauf Goldband do łazienki
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Temat nieaktualny. Znalazłem szczegółową dokumentację techniczną i jak
    najbardziej można stosować w kuchni i łazience.

    PC